Anonym bruker Skrevet 13. februar 2011 #1 Skrevet 13. februar 2011 Hadde bursdag i forrige uke, og da tok han med seg noen roser fra bensinstasjonen. Disse har holdt seg overraskende lenge. I går så han på de og sa; ja disse holder jo i helgen også.. (altså, "da slipper jeg å kjøpe nye til morsdagen") Valentinesdagen er en helt vanlig dag, så den forbigås i stillhet.. Hvis han gjør noe, er det fordi han føler han må. Hadde det vært opp til han, hadde han han ikke gjort mer enn akkurat nødvendig.. gaver til jul og bursdag er også "helt forferdelig" Han går gjerne flere uker i forveien og klager på at han må kjøpe gave, at han ikke vet hva han skal kjøpe. (Jeg har lang ønskeliste, så vanskelig er det ikke!) Har sagt han bare kan la være å kjøpe noe, at jeg ikke synes det er kjekt at han går og klager så lenge i forkant... Er veldig glad i han, og kunne ikke tenkt meg noen andre... blir bare litt lei meg rundt denne tiden, for da blir det ekstra tydelig at han sto i feil kø da romantikken ble delt ut... Han er altså like romantisk som en gråstein.....
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 13. februar 2011 #2 Skrevet 13. februar 2011 Hehe... Han høres akkurat ut som meg ;-) Jeg har aldri skjønt denne trangen andre damer har til å få blomster, smykker og annet dilldall. Og ikke skjønner jeg hvordan dere klarer å huske alle disse dagene og orker å styre med dem. Det er rikelig nok med bursdager og jul ;-) All sympati til mannen din her...
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2011 #3 Skrevet 13. februar 2011 Men Alva, hadde du blitt glad om samboeren din klaget i mange uker i forkant av jul og bursdag fordi han måtte kjøpe gave til deg?
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 13. februar 2011 #4 Skrevet 13. februar 2011 Mja, jeg synes ikke jeg kan si noe på det. Vi klager vel like mye begge to, hehe... Men vi har heldigvis kommet frem til at vi skipper å gi hverandre julegaver, og så finner vi noe til hverandre til bursdager som er fra ungene. En helt ok deal.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2011 #5 Skrevet 13. februar 2011 Det er ikke det at jeg har noe stor trang til å få blomster eller annet dill.. Poenget er vel heller at det hadde vært koselig en gang i blant, og kanskje spesielt når det IKKE er slike merkedager... Vanskelig å unngå alle disse merkedagene da, med mindre du sitter inne, uten å se på tv, høre på radio eller sitte på internet... Vil mye heller ikke ha noe, enn at han skal gå rundt å klage på at han må kjøpe noe. Jeg har aldri klaget på at jeg må kjøpe gave til noen.. dvs jeg MÅ ikke kjøpe, jeg synes det er kjekt å gi...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå