Gå til innhold

Ikke glem Luksusfellen da damer!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjensyn med hun der sprø dama som ikke kunne skjønne hvorfor hun ikke kunne kjøpe jakke til seks tusen når hun var så ute å kjøre økonomisk. Den episoden av luksusfellen er det verste jeg har sett.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, Reima-dama! Jepp, den var i særklasse.

Skrevet

Ja vanligvis føler jeg med de som er på luksusfellen. Fordi alle kan trå feil. Og de aller fleste viser ydmykhet og vilje til å gjøre noe med situasjonen.

Men hun der dama tok kaka!! Ble bare kvalm av henne. Det begynner nå klokka sju på tv 3.

Skrevet

Seriøst? Slike holdninger som de har, burde de ikke fått hjelp.. Tror det beste hadde vært å lære på den harde måten for de der to...

Skrevet

LOL

Her har vi utbetalt ca 70.000,- etter skatt. Jeg vil påstå at vi har en svært god økonomi - uggs til 1600 kr til en 2 åring? Boblejakken jeg kjøpte for to år siden (hadde ingen fra før) kostet 2000,- Den skal vare i flere år. Men selvsagt trengte hun en til 6000!! Eller brukt bil -nei gud forby (håper jeg hørte feil på reklamen der.... hvem kan ikke kjøpe brukt bil???

Skrevet

Haha, jeg har millioner på konto, men jeg kjøper gjerne bruktbil og jeg gir blanke f*** i merkeklær :-P

Skrevet

Ja, det er noe av det mest ekstreme jeg har sett, og den damen er det jo umulig å like. Samtidig er det uhyggelig god underholdning. Billån på kredittkort, lo så jeg nesten tisset i buksen.

Skrevet

Lo så jeg grein av den episoden der alltså...

 

Og i følge henne så fryser ALLE barn som ikke går i dun jakker til 1700 kr;)

Skrevet

Rett og slett en trist sak. Spørsmålet er om paret lærte noe, og om de nå har bedre kontroll, eller rettere sagt, kontroll i det hele tatt, over økonomien.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...