Bassen&Spira <3 Skrevet 13. februar 2011 #1 Skrevet 13. februar 2011 Hvor lenge etter sex fikk dere? Og hvordan "ser" denne ut? Jeg har idag hatt litt blodslimete (sorry) utflod, men er under ei uke siden vi hadde sex.. Kan det være festeblødning?
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 13. februar 2011 #2 Skrevet 13. februar 2011 Det kan det vell absolutt være, du får vente og se;) Eg hadde festeblødning ca 10 dager etter eggløsningen (ivertfall datoen som var regnet ut at eg skulle ha eggløsning) tenkt ikke så mye på at det kunne være festeblødning, men fikk nå positiv test noen uker etter:) Det var kun litt blod i utfloden min èn gang, viss eg skal forklare det litt nermene ville eg kalt det som en litt stor "dråpe" med utflod med litt blod inni seg.... jah
hit og dit Skrevet 13. februar 2011 #3 Skrevet 13. februar 2011 Festeblødninger kommer ofte på den tiden en skulle hatt menstruasjonsblødninger. Jeg husker ikke hvordan mine var, men det var ikke store greiene.
Gjest mphs Skrevet 13. februar 2011 #4 Skrevet 13. februar 2011 Jeg hadde festeblødning da jeg ble gravid med første. Det var ca. 10 dager etter eggløsning og 4 dager før jeg hadde ikm. Var bare en veldig liten blødning som varte noen timer. Hadde graviditetssymptomer en uke før ikm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå