Gå til innhold

April/Mai mammaer i Trondheimsområdet


trl82

Anbefalte innlegg

Sist vi møtes snakket vi noe om å ha et nytt møte i begynnelsen av mars, men som jeg forstod det var det noenl som skulle flytte i den perioden. Mitt spørsmål er derfor; når passer det å ha neste treff? En av de først dagene i mars? Kveldstid eller skal vi prøve å ta det tidligere på dagen dersom det er flere som har anledning til det?

Kom gjerne med forslag til tid og sted. Vi trenger nødvendigvis ikke møtes på Solsiden.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du!

Jeg orket ikke være med sist rett og slett pga at på kveldene er jeg helt utslitt og har vondt i bekken og rygg.

Men får vi det til på dagtid blir jeg med. Bor på Melhus,så hadde vært artig å få det til her og for eksempel. Er mange gravide her også. Har en kafe som heter Jordbærpikene her,veldig god mat til opplysning,kan jo treffes der?? Bare et forslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeii =)

Det var så trivelig sist vi møttes, så jeg blir gjerne med på et treff til ja!!:) Ett fett når, men den første uka i mars passer litt dårlig. Da skal den forbanna mastern leveres..;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også bli med på treff på City Syd :) Har ikke vært noe aktiv her inne, men håper jeg får lov til å møte dere likevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...