Gå til innhold

Noen fra bydel østensjø her?


Snøkrystaller

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg venter mitt første i slutten av mai.

Hadde vært hygelig å bli kjent med noen i samme situasjon, i nærmiljøet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei. Jeg venter også mitt første, bare i begynnelsen av mai:) Bor i bydel Østenjø, på Ulsrud. Hvor i bydelen holder dere til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei. Jeg venter også mitt første, bare i begynnelsen av mai:) Bor i bydel Østenjø, på Ulsrud. Hvor i bydelen holder dere til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Så kjekt at det er andre fra Østensjø bydel her:)

Selv bor jeg på Bøler og venter prinsesse #2 10.mai, storesøster blir 2 år i april. (Er akkurat 2 uker i forskjell på terminene)

 

Hadde vært koselig om vi kunne ta trilleturer og sånn utover våren/sommeren:)

 

Jeg er 29 år skulle jeg til å si, har visst enda fortrengt at jeg ble 30 i slutten av januar:P

 

Hvor bor dere, hva venter dere og når er termin?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Ja så hyggelig at det er flere fra Østensjø her!

Jeg har akkurat vært på helsestasjonen å fått høre at dem ikke organiserer noen barselgruppe der.

 

Jeg bor også på Ulsrud, tror det blir en jente her:-) har termin 23 mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe gratulerer med 30 års dagen som var da!

 

De arrangerer ikke det nei, da får vi ta eget intiativ og gjøre det selv. Hadde vært veldig hyggelig med turer ja. Jeg har selv ikke bodd her lenge, og kjenner ingen rundt her.

 

Blir nok ei lita jente her også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Takk for det, hadde maskeradeball-feiring i barnehagen til dattera mi sammen m mannen min som fylte 30 i september, så nå kan jeg puste lettet ut!

 

Jeg holder forresten babysangkurs på Abildsø hvis noen kunne tenke seg det:)

Eldstejenta mi elsker det, og har fått kjempemye utav det, i tillegg til at d er sosialt og man blir kjent m mammaer i nærmiljøet!

Skal dere melde dere inn i facebookgruppa "Storken kommer i april, mai & juni"?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor på Manglerud. Har veldig lyst til å være med å trille:) Har temin 12.5, vet ikke kjønnet (de klarte ikke å se på på UL)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

 

Jeg bor på Bøler og venter mitt første barn tidlig i juni, så det kan skje både i mai og juni!

er 26 år 84 modell, og studerer på høyskolen i oslo! Jeg er mer en villig til og bli kjent med flere i nærmiljøet og eventuelt trilleturer/ barselgruppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:))

 

Jeg har termin i midten av Mai og bor på Bøler!

 

86- modell og fyller 25 i år;)

 

Vil veldig gjerne bli med på trilleturer!!

 

KOS:O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder til i bydel Østensjø, på Østensjø :-) Flyttet hit rett før jul og kan vel trygt si at jeg ikke kjenner noen her enda, så hadde vært veldig hyggelig å bli kjent med andre som venter barn. Fyller 23 år i starten av mai og har termin 30.mai :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hei!

 

Jeg og min samboer flytter til Rustad om 2 uker og venter vår første 2.mai :)

Dersom jeg kan hive meg på barselgruppa, hadde det vært supert! Kjenner svært få som har termin i disse dager og ingen i bydelen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...