Anonym bruker Skrevet 13. februar 2011 #1 Skrevet 13. februar 2011 hva har deres samboer/mann og barn gjort for deg idag?
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2011 #2 Skrevet 13. februar 2011 Jeg ble vekket på sengen med kaffe, marsipankake, hjemmelaget kort og en pakke. I pakken lå et smykke fra Snø of sweden, kjempefint, og altfor dyrt til en morsdag. Men jeg ble veldig glad. ;o)
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2011 #3 Skrevet 13. februar 2011 Oooooog, mannen min tok meg med på en deilig middag i går på en fin resturant, en kombi av morsdag og valentines day. Jeg har verdens beste mann og barn. :oD
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2011 #4 Skrevet 13. februar 2011 Kaffe på sengen, kort og tegninger, fikk sjokolade,bok,film,votter og nydelige blomster. Har verdens fineste familie!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå