Gå til innhold

på morsdagen......


Anbefalte innlegg

Skrevet

hva har deres samboer/mann og barn gjort for deg idag?:D

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble vekket på sengen med kaffe, marsipankake, hjemmelaget kort og en pakke. I pakken lå et smykke fra Snø of sweden, kjempefint, og altfor dyrt til en morsdag. Men jeg ble veldig glad. ;o)

Skrevet

Oooooog, mannen min tok meg med på en deilig middag i går på en fin resturant, en kombi av morsdag og valentines day. Jeg har verdens beste mann og barn. :oD

Skrevet

Kaffe på sengen, kort og tegninger, fikk sjokolade,bok,film,votter og nydelige blomster. Har verdens fineste familie!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...