Gå til innhold

ble ditchet idag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skulle ut å spise middag med kjæresten min idag, har barnevakt de timene i ettermiddag, og har termin om 1 uke.

han våknet sur og hadde fått et bedre tilbud, så han drog på fjellet i stede for...!

er ikke første gangen heller. sist vi skulle spise middag og dra på kino, eg hadde snakket om dette i dagesvis, og han viste godt om det, eg fikk ordne barnevakt og alt var i orden, så lager han planer bak ryggen min, drar på byn på fylla med kompisene, så det eneste vi gjorde var å spise i oss en hurtig middag, så hentet jeg ungen og han drog ut!

og det er knapt 1 mnd siden.

eg har gitt han grei beskjed at han skal ha såpass respekt for meg at han gir beskjed før han planlegger ting bak ryggen min! men det går ikke inn, han får et innfall over seg og så forsvinner han...

så her sitter jeg da, fikk faen ikke et smil engang til morsdagen, og hele dagen i vasket pga han oppfører seg som en jævla tulling!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er han helt rett eller? Hvordan kan han behandle deg på den måten? Og hvorfor setter du ikke foten ned? Pakk sakene og ta ungen med deg til mammaen din eller noe, så får du i hvertfall feire litt. Og så kan han lure på hvor det ble av dere når han kommer hjem. Herregud for en idiot!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...