Gå til innhold

NB! NB! NB!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fint med en seriøst artikkel om dette. Jeg selv dekket til vognen med et tynt teppe, for at småen skulle sove bedre på dagtid. Synd å si det, men jeg visste egentlig ikke bedre i begynnelsen, og så ble vanen etablert. Jeg sørget for gode lufteluker, men var alltid litt urolig for om det var dumt.

 

Med neste mann skal jeg IKKE henge noe teppe foran vognen. Nå har jeg lært!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dere leser artikkelen NØYE. Så står det atTYKKE tepper. Og at det er en MULIGHET for co2 opphoping.

 

Det er IKKE fare for overoppheting med 8 minus ute. Og mange mødre har dette teppet foran til barnet har sovnet, for de sovner lettere når det er mørkt. Deretter tar de det av.

 

Kan dere bedreviterbimkverulerende damer bare feie for egen dør først??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17:30

Er man bedreviterbimkverulerende dame fordi man ønsker å tipse om denne artikkelen? Du er jo bare komisk.

 

 

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sønnen min har et plat telt. Ikke så stort, men vesentlig større enn rommet som blir inne i vogna.

 

I allefall skulle jeg leke med han inni der. Han ville henge ett teppe forran åpningen for at det skulle være dør. Etter 1 min trodde jeg rett og slett jeg skulle daue av oksigen mangel. Dette var et kjølig rom og et veldig tynt teppe.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du skal ha kred Hi, for å ha lagt ut en link til denne artikkelen uten å komme med nedlatende, overdramatiserende "herregud dere forferdelige mødre som gjør dette, dere er GRUSOMME, er dere ikke glade barna deres, prøver dere å KVELE dem og gi dem en langsom og vond død, JEG kunne aldri gjort noe sånn men det er vel fordi jeg er så MYE bedre enn dere" kommentarer.

Dem har vi hatt nok av her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...