Gå til innhold

3D - UL er det noen som skal? (Bergen)


Liisu

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei. Jeg tok 3D ul på Majorstuaklinikken (ikke så langt fra legevakten). Fikk flotte bilder og en film. Dette er nå 3,5 år siden. Jeg ringte de på forhånd og de sa det ble best bilder i uke 30 tror jeg? Du bør ringe å sjekke. Jeg betalte 1000 kr. Jeg vil anbefale det, men vet om flere som ikke har fått noen fine bilder. Men uansett greit med en ekstra sjekk da. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også det tenkte eg :) Rignte Marjorstuaklinikken i dag men da var kl 15.05 og de stengte tlf kl 15.00...så får ringe de igjen i morgen :) Er 24+6 i dag så tenkte å høre med de når de hadde time og når de mente det var best :) Vil ikke ha for tidlig fordi da har gjerne ikke småen fått "særtrekk" nok men vil ikke ha for seint heller slik at han ikke er for stor til å se noe særlig...Jaja de vet vel ka som er best de tenker eg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det kun er Majorstuaklinikken (Bergen) som tilbyr 3D UL, var der på tidlig ultralyd og fikk mye finere bilder der enn på ordinær UL. Men det var ikke 3D altså. Har ikke 3D av de to første barna mine, så vet ikke om vi kommer til å gjøre det denne gangen heller. Men har sett en del 3D bilder og de er kjempe fine :D :D Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringte og bestillte time hos Majorstuaklinikken i Bergen i dag :) Han spurte hvor langt eg var i dag og da sa eg 25+1, så da fikk eg time onsdag om to uker, da er eg altså 27+1 :) Regner med han i tlf syntes det var et godt tidspunkt :) hehe :) Gleder meg nå kjenner eg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...