Anonym bruker Skrevet 13. februar 2011 #1 Skrevet 13. februar 2011 Det må da være juks disse konkuransene? Folk kan vel ikke være så dumme som tv værten skal ha det til? bruke så lang tid på å svaret? holder han tilbake riktig svar?
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2011 #3 Skrevet 13. februar 2011 Jeg tror det kun er tull og fanteri for å få flest mulig folk til å sende inn og bruke penger. Jeg hadde aldri giddet å sende inn på sånt noe ihvertfall. Har aldri hørt om noen som har vunnet noe på dette.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2011 #4 Skrevet 13. februar 2011 Selvfølgelig så holder de igjen svaret og later som om det er få som sender inn! Har en eks som jobbet i et slikt program en stund, og han fortalte det. Det er det samme som med Frokost Quiz og resten av slike sms/innringingsprogrammer. Hva tror du de tjener penger på egentlig? Så tydeligvis så finnes det så dumme folk, men tror ikke det er så mange av de akkurat....
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2011 #5 Skrevet 13. februar 2011 jeg har heller aldri hørt om noen som har vunnet på det der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå