Gå til innhold

Har dere anmeldt noen noen gang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har, en gang. For vold og trusler.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nope, men jeg har blitt anmeldt.. Ikke veldig hyggelig..

Skrevet

Ja, kjæresten til bestevenninna mi, han dunka huet hennes i asfalten flere ganger. Hjalp ikke...

Skrevet

Ja. Har anmeldt posttyveri og tror du ikke at tyven ble tatt :D

Skrevet

til 00:59

Haha, jeg og! Fikk tilbake brevet før jul:)

Skrevet

Hunden min bet en person.. Jeg ble anmeldt, hunden begjært avlivet.. Heldigvis ble anmeldelsen kansellert og hunden lever fortsatt!

Skrevet

Så bra:-)

Var litt verre her og det var post over en lang periode som forsvant. Oppdaget det ikke før bokklubb-bøker som skulle kommet ikke kom, regninger som aldri dukket opp, ting jeg bestilte på nett som aldri kom frem osv. Ble for mye rot til at det kunne være tilfeldigheter og for å slippe å betale for varer som aldri kom frem, purregebyrer og til slutt for å få sperret nytt Visa-kort så måtte jeg anmelde.

1 år etter fikk jeg mail på jobb-mailen min (jobber i politiet) og da hadde de fått tak i en fyr som hadde nøkler til oppgangen, nøkler til alle postboksene og hjemme hos ham hadde de funnet et lager med post.

Det var mange i oppgangen som savnet post og som anmeldte dette. Og saken ble oppklart og mannen fikk sin straff.

00:59

Skrevet

Jepp: Har anmeldt samme personene 2 ganger, for id-tyveri og misbruk av dette. De fikk latterlig straff...30 timers samfunnstjeneste...

Skrevet

Hæh? At naboen stjeler posten? Hvordan vet dere hvem det er da?

Skrevet

Var midreårig men på vegne av meg anmeldte min familie et annen familiemedlem for seksuelle overgrep

I dag har jeg en sak som kan anmeldes. (id tyveri) Men om jeg gjør det er jeg ikke sikker på enda

Skrevet

Har anmeldt en som sto og så på meg mens jeg sov. Jeg hadde soverom i kjelleretasjen og og hadde vinduet alltid på gløtt om natten. En gang ble han tatt på fersken utenfor vinduet mitt. Det var en nabo.

Hadde visst blitt anmeldt for det samme før også.

Han fikk en bot på 7000 kr.

Skrevet

Ja, jeg har anmeldt de som stjal bilen min. Den ble stjålet om natta utenfor blokka der jeg bodde, og jeg ble vekket av en politimann som ringte kl 05.10 på søndag morgen.

For det første, så skvetter man jo ganske bra når telefonen ringer på den tida av døgnet, og om det er noe sted i kroppen som ikke er gjennomtrukket av adrenalin, så blir den det når stemmen i den andre enden sier "God morgen, dette er fra politiet."

De hadde tatt to på 14 og 16 som råna rundt i en bil, og jeg måtte komme ned og anmelde dem med en gang. Så før kl. 06.00 var jeg hos politiet og leverte anmeldelse.

Skrevet

Ja, i forbindelse med jobb.

Jobber i nav og hadde skrevet et avslag på sykepenger. Fikk drapstrusler av denne personen når han ringte meg om dette. Slike trusler blir alltid tatt alvorlig og anmeldt da man aldri kan vite hva slags mennesker som står bak disse truslene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...