Anonym bruker Skrevet 12. februar 2011 #1 Skrevet 12. februar 2011 Skal være hos foreldrene mine til imorgen... Faren min kom inn på rommet også sa han " Ja, Jeg håper du vet hva som har vært i det siste? Mhm.. Håper du kan tilgi meg da... God natt.." Og nå har han reist.. Vel?? Får litt dårlig magefølelse av dette, jeg.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2011 #3 Skrevet 12. februar 2011 Virker som faren din reiste til ei anna dame? Fikk bare inntrykk av det altså.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2011 #4 Skrevet 12. februar 2011 Og hvor har han reist? Var det planlagt at han skulle reise, eller fant han bare ut at han skulle ut en tur sånn midt i leggetida? Kan du ikke bare prøve å ringe ham?
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2011 #6 Skrevet 12. februar 2011 Et ganske kryptisk innlegg for oss som ikke har "vært der".... Forventer du at vi skal gi deg svar på et sånt intetsigende innlegg?
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2011 #7 Skrevet 12. februar 2011 Nei det der skjønte ikke jeg så mye av. Moren din da? Har du snakket med henne og spurt om hun vet?
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2011 #8 Skrevet 12. februar 2011 Helt siden jeg var liten, har han oppført seg litt voldelig.. pluss at han har stoore alkoholproblemer, han blir rett og slett en helt annen person. Jeg har eldre stesøsken (Moren min hadde 2 barn før hun møtte faren min) og han liker ikke at hun får meldinger fra dem, besøker dem osv.. Men ihvertfall, så har han kalt de veldig mye og trakassert de. Kasta de ut når de fyllte 16, Begge to. Han kan komme med slike "De to største er vel ikke mye like mine? De har vel ikke mye mellom øra.. Den ene steller istand mer bråk enn den andre.." ++. Men igår, hadde moren min vært hos en av de eldste og fått morsgave og kake. Det var IKKE bra, ifølge faren min. Så i(går)kveld/ har det vært mye tull mellom de, jeg måtte ha sagt ifra en del ganger at NÅ er det nok.. Ble litt rotete dette.. Beklager det. Nei, han sa ingenting om hvor han reiste. Han reiser alltid når det har "skjedd" noe. Moren min sover nå.. Så Nei. 00:10 : Neida. Forventer ikke noe. HI.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2011 #9 Skrevet 12. februar 2011 Her hadde jeg håpet at mannen hadde holdt seg borte, blir også ganske provosert av mødre som på død og liv skal fortsette å leve sammen med sånne mannfolk som trakasserer barna sine. Barnemishandling å la barna vokse opp i sånne familier.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2011 #10 Skrevet 12. februar 2011 Signerer 00:18. Møkkamann som forhåpentlig holder seg langt unna for fremtiden. Smakløst å oppføre seg sånn mot sine stebarn og sin kone.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2011 #11 Skrevet 12. februar 2011 Ja, vi forstår jo mer nå som hun har forklart seg litt nærmere. Og jeg tror egentlig kanskje bare han ba om tilgivelse for at det har vært mye krangel i det siste? Er du bekymret for ham? Kjører han i påvirket tilstand?
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2011 #12 Skrevet 12. februar 2011 Joda..Jeg kjenner jeg enda sliter etter jeg vokste opp i de værste åra.. Men jeg hater ikke moren min eller faren min pågrunn av det. Føler jeg har hatt det bra, bortsett fra at om jeg trengte noen om natta, var ingen der.. Visste heller ikke om huset sto når jeg kom hjem etter skolen heller. Men, faren min har nedtrykt moren min såpass at hun er blitt sjuk, hun har vanskeligheter før å tenke at hun skal gå ifra han.. Ikke at jeg beskytter det. Men, Det var heller ikke det jeg ville ha frem når jeg skrev dette inlegget.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2011 #13 Skrevet 12. februar 2011 Det kan godt hende. Ja, kan si jeg er det. Han er ikke akkuratt ved sine fulle fem. HI.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå