Anonym bruker Skrevet 12. februar 2011 #1 Skrevet 12. februar 2011 jeg har 2 bonusbarn...en på 4 år og ei på 10år. Før brukte de å komme inn når man dusjet osv...(de skulle på do etc...) men nå føler jeg ikke at det er ok at de gjør det så nå låser jeg!Føler ikke at jeg vil vise meg for dem slik..er jeg teit som tenker slik?eller er det normalt å bare rusle inn og sprade naken foran hele familien?
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2011 #2 Skrevet 12. februar 2011 Nei jeg forstår deg godt! Er jo litt greit med litt privatliv når man dusjer etc
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2011 #3 Skrevet 12. februar 2011 Jeg syns det er sært å låse, men det er sikkert fordi jeg ikke er vant til det verken her eller hjemme hos mamma & pappa. Vi ungene sto selvfølgelig fritt til å låse døren når vi var på badet, men mamma & pappa låste aldri. Vi hadde et greit forhold til dette med kropp og det har mine barn også. Jeg skjuler ingenting for dem, men de får velge, og bestemme, hva som er greit.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2011 #4 Skrevet 12. februar 2011 Jeg låser døra når jeg dusjer og går på do fordi jeg vil ha fred. Men går ellers naken rundt i huset om det skulle være "nødvendig"
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2011 #5 Skrevet 12. februar 2011 Lås du:) Jeg kommer også til å låse etterhvert. Er ikke bekvem med å se meg selv naken engang;)
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2011 #6 Skrevet 12. februar 2011 Jeg har ingen bonusbarn, men låser døra likevel. Ellers kommer barna rasende inn på badet hvis de har en konflikt, og dét får pappan ta seg av når jeg står i dusjen - jeg liker å dusje i fred. Det handler dog ikke om nakenhet, men om et ønske om litt mer privatliv enn jeg har hatt de siste 7 årene
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2011 #7 Skrevet 12. februar 2011 skjønner deg godt....eldste er ti og om det er gutt eller jente vil det ikke bli lenge til uansett at de synes det blir kjempeflaut å se deg naken:) Har ingen bonusbarn boende hjemme lenger men vet fordi har hatt 4 fire stk store, både mine og sambo sine(nå er alle over 16 da så) Dette varer i perioden 11- ca 18, da er det over...hehe
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2011 #8 Skrevet 12. februar 2011 Jeg låser for min egen del når jeg er på do eller dusjer. Men det er fordi jeg synes det er deilig med ro og fred noen minutter i løpet av dagen:) Sover naken og går naken mellom soverom og bad. Men hadde jeg hatt såpass gamle bonusbarn hadde jeg nok ikke spradet naken i gangene heller... Skjønner deg godt:)
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2011 #9 Skrevet 12. februar 2011 I dag sto jeg og rettet håret mitt, liker å gjøre det helt naken oventil, så det faller helt naturlig mens det er varmt, i kveld var jeg helt naken, og min datter på ti spurte om jeg kunne gjøre det med hennes hår også, så jeg sto naken og rettet håret hennes, tenkte ikke over det en gang at jeg ikke hadde klær på. Håper hun får samme naturlige forholdet til kroppen sin som jeg lærte av mine foreldre!
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2011 #10 Skrevet 12. februar 2011 Søren, jeg glemte å skrive at jeg nok ikke hadde gjort dette om hun hadde vært en stedatter, det tror jeg ville ha føltes litt unaturlig..
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2011 #11 Skrevet 12. februar 2011 Anbefaler at du gjør det da generelt. Har du egne par burde det møte låst dør dem også (låser dør alltid, noen minutter privatliv som jeg vil nyte)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå