Gå til innhold

Kynnere?


Didelidox

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Er i uke 38 og har den siste tiden kjent mer og mer til krampelignende menssmerter helt nederst i magen. Det kommer bare når jeg er i bevegelse, aldri sittende/liggende. Kan dette være kynnere, eller noe annet? Ikke vondt, men ubehagelig nok til at jeg må stoppe opp.

Noen som opplever noe lignende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opplever akkurat det du beskriver bortsett fra at jeg har fått det sittende og liggende også det siste døgnet er 38 uker til onsdag :)har ikke vært noe særlig plaget av hva man kaller kynnere i hele svangerskapet så vet liksom ikke helt hva det er hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Kjenner til d ja. Jeg er mye plaget på kvelden da jeg begynner å bli sliten. De siste dagene så har j fått det i ryggen da jeg får kynnere. Det er ubehagelig men ikke vondt. Men d er litt sånn som du beskriver at j må puste litt ekstra. Jeg er i uke 36 nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Har også kynnere. De kan komme når jeg går lengre strekninger, opp trapper eller sitter for lenge. Da må jeg bare hvile og puste litt ekstra. Er i uke 36 nå og har merket de de siste to ukene. Det er jo ubehagelig, men ikke vondt og da er det bare bra at kroppen begynner å forberede seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det akkurat slik selv men de er liksom verre enn selve kynnerne, har vært plaget av kynnere ganske lenge men denne siste uka her har de blitt verre.

Får det sittende såvel som når jeg er i aktivitet, spesielt på kveldene... Kjenner også at det iler baki korsryggen.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...