Anonym bruker Skrevet 12. februar 2011 #1 Skrevet 12. februar 2011 Dette må jeg få dele med dere: http://www.kissies.se/ og denne: http://tommylife.blogg.no/
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2011 #2 Skrevet 12. februar 2011 Å fy f***! Stakkars aliens sier bare jeg..
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2011 #3 Skrevet 12. februar 2011 Here we go again. Dere har ikke skrevet under på mobbeløftet skjønner jeg. Sier mer om dere enn disse bloggerne. Hvorfor kan ikke mennesker få være som dem er? Om dere synes dem er rare/teite/dumme, osv, ja vel, greit nok, men kan dere ikke holde det for dere selv?!
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2011 #4 Skrevet 12. februar 2011 Følg med litt da. Tommylife er jo bare tull, et "svar" til alle rosabloggene. Det er Bjørnar Løberg, han fra Nrk Super som har den. Bare gøy.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2011 #5 Skrevet 12. februar 2011 Du kom meg i forkjøpet, 23:16 :-) Tommylife er jo kjempe morsomt og en bra tulleblogg. Artig kar han Bjørnar! :-)
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2011 #6 Skrevet 12. februar 2011 Hva i alle dager er mobbeløftet? Og hvor finner man et sånn? En ny trend ting?
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2011 #7 Skrevet 12. februar 2011 Litt forskjell på disse 2 da. Tommlife bare spiller og om man leser litt, så skjønner man at det hele bare er tull:-) Kissies er faktisk seriøs, og tror ho ser bra ut...
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2011 #8 Skrevet 12. februar 2011 noen fok burde vært låst inne uten tilgang til internett, sånn for å beskytte seg selv mener jeg.... Og sist jeg snakket med en lege, var det ganske viktig å spise... Kanskje hun jenta ikke har hørt det ennå? Gidder noen å opplyse henne om dette, slik at hun ikke lever i den villfarelse at huden skal sitte klistra uttapå beina uten noe mellomlegg??
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2011 #9 Skrevet 12. februar 2011 Den kissiebloggen var jo rett og slett dritskummel! Hvordan ER det hun ser ut?????? Mobbeløfte eller ei, det må da gå an å reagere når folk legger alle penger og tid på å se ut som noe fra et dukketeater...diiigert hode, som blir større med den sveisen (hjelp?), og så pupper i cup Æ, og så to bittebittesmå pipestilker som ser ut til å skjelve under vekta av det egoet...hjelpe meg...men morsomt lell! :-D
ConsuelaBananaHammock Skrevet 12. februar 2011 #10 Skrevet 12. februar 2011 Så man har rett til å mobbe så lenge noen liker sitt eget utseendet og legger selv ut bilder på nett? Merkelig....
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2011 #11 Skrevet 12. februar 2011 ConsuelaBananaHammock: Du får se på dette som konstruktiv kritikk, det er jo ikke mobbing når man slenger med leppa om offentlige personer.. eller.. åssen var detta igjen??
ConsuelaBananaHammock Skrevet 12. februar 2011 #12 Skrevet 12. februar 2011 Nei du sier vel kanskje noe der? Uansett, ung jente som kan ta ord hardt til seg er kanskje noe å tenke på? Jeg hadde hvertfall blitt lei meg om noen hadde lagt ut link til min blogg og ledd seg skvett ihjel av utsendet mitt. Og hadde sett på det som mobbing. Men meg om det og du om ditt?
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2011 #13 Skrevet 12. februar 2011 Jeg fikk vondt inni meg når jeg tittet innom den bloggen med jenta. Hun trenger hjelp, hun ser rett og slett syk ut. Dette er en person som har et fortrengt syn på seg selv og hvordan det er å se sunn, slank og pen ut. Man kan jo se at under alt dette er det en vakker jente, men hun ligger skjult under lag med sminke og falskhet. Jeg tenker på den stakkars skjøre kroppen hennes som må jobbe på spreng for å få det til å gå rundt med så altfor lite næring. Håper for guds skyld hun våkner opp en dag å snur om på denne livsstilen. Hvis ikke så håper jeg det er noen som griper inn og hjelper henne. Jenta er da bare skinn og ben, hun dyrker tydligvis utseende sitt, men på en veldig feil og usunn måte. Er så trist å se denne utviklingen blant unge jenter.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2011 #14 Skrevet 13. februar 2011 Tommybloggen er bare genial! Den er som tatt ut av alle andre rosablogger, stappet med skriveleifer og trutmunn! Hihihihihi!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå