rødt&blått Skrevet 12. februar 2011 #1 Skrevet 12. februar 2011 Ikke det at det kan la seg gjøre for meg å komme senere eller gå tidligere ift nattevakter, men hadde vært veldig interessant! Noen nattevakter som har fått til ammefri her?
NormaJean Skrevet 13. februar 2011 #2 Skrevet 13. februar 2011 Det lar seg i praksis ikke gjennomføre har jeg erfart etter 2 barn og vært nattsykepleier! Behovet er vel heller ikke der, barnet sover natten igjennom og kan få pupp når man kommer hjem på morgenen. Så fremt barnet er stort nok til å få alternativ mat som feks grøt frem til man er hjemme i ca 08.30-9 tiden så behøver man vel ikke å ta ammefri? Jeg begynte å jobbe da eldste var 8 mnd, han fikk pupp frem til 12 mnd. Med yngste var han 5 mnd da jeg startet i jobb, sluttet å amme like etterpå, men det var av andre årsaker.
Gjest mphs Skrevet 13. februar 2011 #3 Skrevet 13. februar 2011 Man bør nattavenne de når de er ca 6 mnd så det skulle gå greit å jobbe nettene uten amming etter permisjonen.
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 13. februar 2011 #4 Skrevet 13. februar 2011 Jeg jobbet nattstilling som sykepleier og gikk hjem en time før på morgenen. Det gikk stort sett greit med litt planlegging og hyggelige kollegaer:) Jeg sørget for at det ikke var noe som ble overlatt til de andre, annet enn om det skjedde noe akutt. Mine barn trengte at jeg kom hjem i den alderen, de har tydelig ikke blitt "informert" om hverken å spise fast føde eller å holde seg så lenge uten mm;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå