Mini nr 2 i mars Skrevet 12. februar 2011 #1 Skrevet 12. februar 2011 Har den siste uka så smått begynt å få mer vann i kroppen, men ikke plagsomt mye ennå. Ikveld fikk jeg plutselig masse i den ene foten, og den er tydelig større enn den andre! Er det andre som opplever å få mer vann noen steder i kroppen enn andre? Hadde ganske mye vann i kroppen forrige svangerskap, men da var begge føttene mine bjelker, og ikke bare den ene! Er 36 uker på vei. Tror ikke jeg har sittet annerledes med denne ene foten, og tror ikke pizzaen jeg har spist ikveld heller har hatt noen innvirkning...Uansett ubehagelig, spesielt når jeg går og må bevege ankelen. Æsj..ble bittelitt ettertenksom i forhold ti lom det er noe å bekymre seg for...derfor spør jeg om det er noen som har/har hatt det lignende?
Alvefjeset Skrevet 12. februar 2011 #2 Skrevet 12. februar 2011 Hei, hadde jeg vært deg ville jeg nok tatt en tlf til legevakten bare for å sjekke hva de sier... Lykke til, og hold oss oppdatert!
Alvasmamma Skrevet 12. februar 2011 #3 Skrevet 12. februar 2011 Jeg sliter med vann i kroppen og jeg har masse vann i höyre fot og venstre hånd..! venstre fot og höyre hånd har ikke på langt när like mye. fortalte dette til fastlege og han svarte med at det var helt normalt så ingen grunn til bekymring...
Mini nr 2 i mars Skrevet 13. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 13. februar 2011 Takk for svar Ja, la meg igår med håp om at det ville være bedre når jeg stod opp, og det var det. Men generellt merker jeg at jeg har begynt å verke mer i bena..godt det ikke er så altfor lenge igjen!
Mummy79 Skrevet 13. februar 2011 #5 Skrevet 13. februar 2011 Hadde fått sjekket dette hos lege raskt, gravide kan få blodpropp i bena, forskjell i størrelse på hevelsen kan være et tegn på dette, kan avklares med ultralyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå