Gå til innhold

Dere som har opplevd utroskap. Hvordan oppdaget dere det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg satt og tenkte litt tilbake i tiden på min eks. Måten jeg tok han i utroskap på, var ganske så utrolig. En morgen da han sto opp, så hadde han myggstikk over baken, virkelig mange. Han hadde sovet under dynen hele natten, og rommet vårt var myggfritt. Kvelden før hadde han vært borte i flere timer, og hvordan forklarer man da myggstikk på rompa??? Det viste seg etter mye om og men at han hadde tatt med seg en dame til skogs. Og resten kan dere jo tenke selv. I ettertid er jeg jo glad for at det gikk som det gikk, og nå kan jeg faltisk le av hele episoden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oppdaget det via facebook. hun eksen lå med sendte mld om at hun hadde fått klamydia og at han måtte sjekke seg.. hyggelig mld å lese må jeg si

Skrevet

Han kom hjem fra kurs med et fantastisk sugemerke på halsen.

Dette ble sterkt benektet i noen dager, med den hørlige forklaring at det var barbermaskinen som hadde laget merket.

Men sannheten kom til slutt.

Barbermaskin my ass!

Skrevet

Hørlige = Hærlige

Skrevet

Skjønte det på hele holdningen hans. Han var fortsatt bare i "planleggingsfasen", men drev altså og gjorde seg klar til å innlede et forhold til en dame. De hadde ikke hatt sex, men de utvekslet sms-er som var sterkt upassende. Jeg hadde en fæl magefølelse, og det endtre med at jeg en vakker dag sjekket mobilen hans. Sannheten, som jeg hadde ant, traff meg likevel som en slegge....

Skrevet

Han kom hjem og la verden i grus...

(dvs, fortalte det selv)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...