Anonym bruker Skrevet 12. februar 2011 #1 Skrevet 12. februar 2011 23 uker på vei, og barnets far/min samboer har begynte ønske han kunne dope seg igjen, bare en siste gang før barnet kommer som han sier selv. Jeg går aldri i verden med på det sier jeg, og finner jeg ut at han har gjort det, bærer det rett ut for han har jeg sagt. Når får han velge hva som er viktigst meg og barnet eller dop, han er velkommen til flytte om det er ønsket hans dope seg. Men da mener han at han like godt kan dope seg en siste gang for å ta livet sitt etterpå, at vi har det bedre uten han. Kanskje vi rett og slett har det da, det tegner når hvertfall til at forholdet går i vasken, så da får jeg kose meg med baby og hund...
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2011 #2 Skrevet 12. februar 2011 Han prøver jo mentalt i alle fall.
HOPE08 Skrevet 15. februar 2011 #3 Skrevet 15. februar 2011 Åj ... Jeg blei nesten litt paff her jeg sitter. kunne nesten trodd det var jeg som skrev det. er ikke akkurat i helt samme båt men temmelig nerme. Jeg er ikke gravid men vi prøver. han har vært på kjøret i 5-6 år helt til han ble sammen med meg. han sprakk igjen for 1 mnd siden, jeg fikk vite det av politiet som kom på døra. han hadde røykt 4-5 ganger bak min rygg. han vet hvor sterkt jeg er i mot rus. men han sa til meg at han hadde spurt om hjelp helgen før politiet kom på døra, for han ville bli rein for meg. jeg gidde han en sjangse til for at han kunne bevise at jeg betydde mer enn "jonasen" viss ikke han klarer det så er det på hue å ræva ut. I dag fikk jeg telefon fra inkassobyrået og sa at jeg har gjeld men d visste jeg jo. veldig gøy hæ da begynnte jeg å ta leksa med samboeren at han måtte få seg jobb. han mente at han skulle flytte ut men da begynnte han på kjøret igjen for da går alt til helvete med forholdet mente han. jeg spurte om jeg skulle begynne på pilla for nå blei jeg usikker på han igjen. alt går så fram og til bake med han. han skal ta livet av seg vis det blir slutt for da begynner han på kjøret igjen osv. jeg blir litt sonn små redd. han mener også at jeg og resten av verden har det mye bedre uten han for han bare drar med seg problemer. åh det var deilig å få av hjertet hehe
Gjest Antarctica Skrevet 15. februar 2011 #4 Skrevet 15. februar 2011 Ikke sett barn til verden med ham, da. Han har mer enn nok med seg sjøl om han ikke skal ha omsorgsoppgaver også. Og pass på deg sjøl oppi alt dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå