♀ RosaPåVei ♀ Skrevet 12. februar 2011 #1 Skrevet 12. februar 2011 Brukt ladyComp selges billig, man kan få kjøpt ny tempmåler. Beskrivelse kopiert fra Buenaventura AS sin salgs informasjon: LadyComp - praktisk med stort, lysende display. Elektronisk eggløsningstest. Med en PFC får du vite når du er fruktbar. Du kan velge om du vil bruke den som prevensjon eller som hjelp til å bli gravid. LadyComp har lys i displayet og ladbart batteri. Du får også grunnleggende statistikk over syklusen din. LadyComp har samme grunnleggende funksjoner som Pearly og BabyComp: Grønt lys på sikre dager og rødt lys på fruktbare dager. Rødt blinker når eggløsning forventes. Du har prognose for hver av de neste 6 dagene. Graviditet bekreftes ved at rødt-gult-rødt lyser samtidig. I hver syklus telles dagene fra første menstruasjon - og du har full kontroll. Du kan bla tilbake 6 måneder for å lese av måledata og datoer for tidligere eggløsninger. LadyComp har også en statistikkdel der du kan lese av informasjon om syklusen din. Hvis du ønsker det, kan vi ta utskrift av alle lagrede sykler. I statistikkdelen finner du nyttig informasjon om syklusen din: * Antall målte sykler * Gjennomsnittlig sykluslengde * Antall dager fra tidligste til seneste eggløsning * Temperaturstigning etter eggløsning Send meg en PM om du er interessert
Tulla med tre små Skrevet 13. februar 2011 #3 Skrevet 13. februar 2011 Hvorfor vil du selge Lady Compen din?
♀ RosaPåVei ♀ Skrevet 13. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 13. februar 2011 Fordi jeg nå venter barn nr 3 og vi er ferdige med planleggingen av barn
Tulla med tre små Skrevet 17. februar 2011 #8 Skrevet 17. februar 2011 Jeg bruker LadyCompen som prevensjon. Ville ikke solgt den for alt i verden! ;-) Like god til å unngå å bli gravid, som til å bli det!
Kjærlighet <3 Skrevet 17. februar 2011 #9 Skrevet 17. februar 2011 Babyen i magen min er bevise på at ladycomp ikke alltid fungerer som prevensjon :-P Den viste EL12 dager før vi hadde sex, altså skulle jeg hatt mens bare 2-3 dager etter samleie. Jeg ble gravid :-p
magica fra tryll Skrevet 17. februar 2011 #10 Skrevet 17. februar 2011 Hm, det var rart. Jeg brukte min som prevensjon i 2 år, og jeg blir superlett gravid på riktig tidspunkt for å si det sånn...Veldig fornøyd jeg ihvertfall.
Kjærlighet <3 Skrevet 17. februar 2011 #11 Skrevet 17. februar 2011 Den har fungert tidligere helt fint som prevensjon altså. Jeg blir kjempelett gravid selv. Men akkurat den mnd tok den grundig feil og det var nok til at nummer fem meldte sin ankomst :-) Nå skal mannen steriliseres :-p
♀ RosaPåVei ♀ Skrevet 17. februar 2011 Forfatter #12 Skrevet 17. februar 2011 Vi har brukt den som prevensjon og planlegger i 2 år,men siden vi absolutt ikke ønsker oss flere barn etter dette,og abort er uaktuelt,har mannen bestemt at han vil steriliseres
Agilina Skrevet 17. februar 2011 #13 Skrevet 17. februar 2011 Hei. Hvet du sån ca hvor mye portoen kommer seg på??? Er interessert i den :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå