Gå til innhold

LadyComp til salgs :) 1500,- + porto

Anbefalte innlegg

Skrevet

Brukt ladyComp selges billig, man kan få kjøpt ny tempmåler.

Beskrivelse kopiert fra Buenaventura AS sin salgs informasjon:

LadyComp - praktisk med stort, lysende display.

Elektronisk eggløsningstest.

Med en PFC får du vite når du er fruktbar. Du kan velge om du vil bruke den som prevensjon eller som hjelp til å bli gravid.

LadyComp har lys i displayet og ladbart batteri. Du får også grunnleggende statistikk over syklusen din.

LadyComp har samme grunnleggende funksjoner som Pearly og BabyComp: Grønt lys på sikre dager og rødt lys på fruktbare dager. Rødt blinker når eggløsning forventes. Du har prognose for hver av de neste 6 dagene.

Graviditet bekreftes ved at rødt-gult-rødt lyser samtidig. I hver syklus telles dagene fra første menstruasjon - og du har full kontroll.

Du kan bla tilbake 6 måneder for å lese av måledata og datoer for tidligere eggløsninger. LadyComp har også en statistikkdel der du kan lese av informasjon om syklusen din.

Hvis du ønsker det, kan vi ta utskrift av alle lagrede sykler.

I statistikkdelen finner du nyttig informasjon om syklusen din:

* Antall målte sykler

* Gjennomsnittlig sykluslengde

* Antall dager fra tidligste til seneste eggløsning

* Temperaturstigning etter eggløsning

Send meg en PM om du er interessert :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

* Dytt *

Skrevet

Hvorfor vil du selge Lady Compen din?

Skrevet

Fordi jeg nå venter barn nr 3 og vi er ferdige med planleggingen av barn ;)

Skrevet

Jeg bruker LadyCompen som prevensjon. Ville ikke solgt den for alt i verden! ;-) Like god til å unngå å bli gravid, som til å bli det!

Skrevet

Babyen i magen min er bevise på at ladycomp ikke alltid fungerer som prevensjon :-P

Den viste EL12 dager før vi hadde sex, altså skulle jeg hatt mens bare 2-3 dager etter samleie. Jeg ble gravid :-p

Skrevet

Hm, det var rart. Jeg brukte min som prevensjon i 2 år, og jeg blir superlett gravid på riktig tidspunkt for å si det sånn...Veldig fornøyd jeg ihvertfall.

Skrevet

Den har fungert tidligere helt fint som prevensjon altså. Jeg blir kjempelett gravid selv. Men akkurat den mnd tok den grundig feil og det var nok til at nummer fem meldte sin ankomst :-)

Nå skal mannen steriliseres :-p

Skrevet

Vi har brukt den som prevensjon og planlegger i 2 år,men siden vi absolutt ikke ønsker oss flere barn etter dette,og abort er uaktuelt,har mannen bestemt at han vil steriliseres :)

Skrevet

Hei. Hvet du sån ca hvor mye portoen kommer seg på??? Er interessert i den :0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...