Gå til innhold

Kjeder meg jeg....driver med dere a?


Anbefalte innlegg

Skrevet

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spiller ordspill (www.ordspill.no)

Er på FB og DiB, slapper av og har et kvart øye på mgp av og til. Kjeder meg ikke, det har jeg ikke gjort et sekund på mange år. Det er bare deilig å få sitte stille. ;-)

Skrevet

Sant det, det er bare så uvant å sitte. Føler jeg burde ha gjort noe fornuftig :-)

Gjest Kira ønsker seg en til ♥
Skrevet

Jeg sitter og bestiller klær på HM, mens jeg surfer litt innom Dib og Facebook i ny og ne. Skal også forsøke å bli ferdig med en fotobok i dag, men kjenner at motivasjonen mangler.

Gjest Mammamoms
Skrevet

Kjeder meg litt selv:)

Sitter i grunn bare og surfer på DiB akkurat nå. Mannen sitter og "setter opp" en annen bærebare PC for noen, så ikke så mye selskap i ham heller akkurat nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...