Anonym bruker Skrevet 12. februar 2011 #1 Skrevet 12. februar 2011 Blir så oppgitt av exen min...Vi bor på en liten plass i trønderlag og exen min har så lyst å flytte til Bergen. Han har en god jobb her, har ikke ny dame som trekker han dit, men han har så lyst å flytte til en by:p Jeg har spurt om han ikke tenker på jentene våre som "mister" pappan sin..på en måte. De er så små at det er lenge til de blir sendt på fly alene. Synes det er det mest egoistiske han kan gjøre mot sine egne barn. Men han er bare så opptatt av hva han ønsker og offører seg ganske ansvarsløs...han er forresten snart 37(!)
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2011 #3 Skrevet 12. februar 2011 Han vil flytte en plass det er mer.."liv". Skal vel slå seg løs og leve litt. Er ikke så mye som skjer her vi bor, men han har barna sine her og foreldrene...men det betyr ikke noe for han. HI
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2011 #4 Skrevet 12. februar 2011 Noen mannfolk er bare så utrolig ansvarsløse. Vil han ikke være med å oppdra barna sine? Vil han ikke ta del i livet demmes? Tenk han skal bare se de i ferier og slike ting, han kommer nok til å angre.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2011 #5 Skrevet 12. februar 2011 Tror ikke min mann hadde hatt hjerte til å gjøre noe slikt om han skulle finne på å gå fra meg. Har han et godt forhold til jentene sine da? Kanskje dere skulle gått til slik familieterapi?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå