Gå til innhold

blir sjokkert over mod her....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Man har lov å være motstander av alt i hele verden.....

men så fort man sier noe om de *mørkhuda* blir man slettet her......

man kan sitte å fortelle ett menneske at hun har drept sitt ufødte stakkars barn med abort....

man kan si at man slår ungen sin, og få støtte av andre som sier det sikkert var ett engangs tilfelle.....

man kan si at man doper seg osv osv osv.....

men sier man noe om NEGERE, da blir man slettet.......

Faen altså!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel kanskje måten man uttrykker seg om de fargede som er problemet, like greit, syns drittslenging om hudfargen er lavmål.

Skrevet

Synes det er topp at ord som neger blir slettet på flekken! Og til opplysning, de som kommer med påstander om at noen er drapsmenn fordi de tar abort, blir også slettet.

Skrevet

Og jeg blir sjokkert over deg, hvis det var du som skrev det forrige innlegget til moderator. Er du 13 år?

Skrevet

jepp 13 år og gravid for andre gang.....

Bedre det enn å være apekatt......

Skrevet

Nå skal det jævlig godt å gjøres å få med seg ALLE fornærmelser som blir skrevet her inne, ettersom folk oppviser en skremmende stor oppfinnsomhet når det gjelder å slenge dritt på nett.

Og jeg forstår at tanken på at forum-moderatorer kan ha et EGET LIV i tillegg til å lese bullshit her inne virker latterlig på mange. Men joh - det kan faktisk hende.

Om jeg har forstått deg riktig, HI, så prøver du å jamre deg til retten til å snakke nedsettende om mennesker som ikke deler akkurat DIN hudfarge?

Skrevet

Heller apekatt enn ei rasistisk f***e.

Skrevet

Hjemmetråkkende Squaw:

Jeg blir forbanna når norge tar inn så mange at landet vårt forfaller.

når dem får dekket alt fra hus, bil, mat og div andre ting.... mens barnefamilier sliter ræva av seg for å beholde huset....

Når norge bruker så mye penger som ellers kunne vært brukt på skole, veier, billigere mat og div......

Å når dem skal gå virdere i en konkuranse som norske mgp og stå for landet vårt.... blir jeg forbanna..... ikke noe i norge er norskt mer!

synes faktisk norge tar helt av og gir dem alt dem vil ha.... rett å slett som å komme til paradis å få asyl i norge!

nesten så jeg vil flytte og få nytt statborgerskap bare for å flytte til norge igjen å få rett på like mye penger som dem...........

Skrevet

Var det et forsøk på å provosere? Nice try:-)

Skrevet

Ohlalla, her var det mye raljering over ingenting. Ta deg en daimbolle, pust med magen, trekk litt luft og få deg litt mer søvn så skal du se at det går bedre.

Skrevet

Vel, et tips om du ikke vil bli slettet hi, er å holde seg til norges lover.

Skrevet

Aaaaahhh , vi som utenlandske har mye penge .det er deilig bo i norge .!!!! :D

Skrevet

a 21.31...

Dette er jo vår egen skyld da... Vi har demokrati... folk stemmer på det de vil ha. og flertallet vil at vi skal være et naivt land som slipper inn alt og alle for å fø på dem. ... skjønner godt at folk fra mindre velstående land utnytter denne ordningen. de er de smarte her, vi er de dumme.

Men uansett holdning så trenger man ikke skrike dritt om hudfarge og rase etc. det er som jeg skrev lenger opp her lavmål.

Skrevet

Jeg betaler masse skatt og jeg vil faen så mye heller at disse penga skal gå til familiegjenforening for mor, far og barn fra et sultrammet land enn egotistiske norske LATE og BEDAGELIGE mødre som SNYLTER på staten i årevis!!

Meeen igjen, igjen og atter igjen, skattepengene vi betaler dekker knapt det vi selv bruker i løpet av året...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...