Anonym bruker Skrevet 12. februar 2011 #1 Skrevet 12. februar 2011 Hei dere, Jeg hadde sex frem til jeg tok sprøyten med kondom og uten, og også rett etter jeg tok min første p-sprøyte. Det merkelige er at jeg nå har fått den typiske kvalmenmed rar smak i munn som jeg har hatt tre ganger før "de gangene jeg har vært gravid". og puppene er sprengte, føler meg rett og slett gravid men tok en gr.test rett før vi satte sprøyta og da var den negativ. tok vi testen for tidlig eller er det mulig å bli gravid på spøryta???? takker for svar på forhånd;)
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2011 #2 Skrevet 12. februar 2011 P-sprøyta er ikke 100% sikker, det er noen få pr tusen brukere som faktisk blir gravide. Det er noen få som blir gravide etter en vellykket sterilisering også, det er faktisk ingenting som er 100% sikkert. Noen kropper er veldig innstilt på å befruktes og da "reparerer" den seg selv så den får det til. F.eks kan eggelederene gro sammen igjen etter sterilisering eller en kropp på hormonbasert prevensjon tilpasser sin egen hormonmengde så eggeløsning skjer på tross av piller/sprøyte. Ville nok tatt en test for sikkerhets skyld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå