Anonym bruker Skrevet 12. februar 2011 #1 Skrevet 12. februar 2011 - Drakk 1/1 flaske rødvin 20 dager etter unnfangelse (visste ikke at jeg var gravid!) - Tok innsovningstablett (Vallergan) 4-5 ganger i løpet av de første 20 dagene - Har spist mye sushi, vet ikke helt om all fisken har vært fryst først, slik den skal (men har unngått kveite, tunfisk, rogn etc.) - Har spist spekeskinke og salami (ikke gått ut på dato, men ikke helt fersk heller) - Har sikkert spist en eller annen upasteurusert ost..ikke sikker på det - Har båret tungt - Har stresset Noen verre?
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2011 #2 Skrevet 12. februar 2011 Er det omågjøre å være værst altså?
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2011 #3 Skrevet 12. februar 2011 He he, neida. Bare kjeder meg, og ble plutselig litt bekymret for dette med at jeg drakk rødvin...og så fylte jeg på med litt til. Håpet litt at noen skulle svare at dette var da ikke ille... Jeg gjør jo ellers alt riktig da, spiser og lever sunt...men nå kanskje jeg har hisset på meg noen, og det var ikke meningen!!
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2011 #4 Skrevet 12. februar 2011 Det finnes garantert mange som er mye verre, men de er nok smartere enn at de gidder skryte av det.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2011 #5 Skrevet 12. februar 2011 Oppdaget at jeg var gravid i uke 9.... så tja en flaske vin på 20 dager uffda!!
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2011 #6 Skrevet 12. februar 2011 Ikke noe å stresse over i det hele tatt. Selv har jeg holdt meg unna både spekemat og sushi, men har ved tre eller fire separate anledninger tillatt meg ett enkelt glass med vin. Det var et bevisst valg som jeg ikke har dårlig samvittighet for, fordi jeg ikke kan tro at så små mengder kan skade. Stresset har jeg innimellom, og har vært sint på mannen min, mest pga. hormoner. Har også hevet stemmen. Det er tydelig at barnet sparker mer da. Men det er heldigvis ikke ofte det skjer.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2011 #7 Skrevet 12. februar 2011 eg røykte langt ut i 4 mnd drakk endel før jeg viste jeg var gravid stresset masse bært tungt vert passiv røyker etter jeg sluttet å røyke stått på ski trener, og frem til det ble for tungt trente jeg endel vekter trener fortsatt(10dager til termin) spist allslags mat jeg er sikker på står på nei listen delvis slanker meg
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2011 #8 Skrevet 12. februar 2011 Han sparker vel fordi du drikker, tenker jeg. Sånne som deg skulle ikke hatt barn.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2011 #9 Skrevet 12. februar 2011 Klarte ikke kutte røyken helt før uke 7 Tok ikke Folat før svangerskapet og ikke hver dag fram til uke 12. Er ikke stolt av det, og skal ikke gjøre noe flere feil bortsett fra å kose meg med noe usunn mat av og til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå