Gå til innhold

Noen som har erfaring med festesmerter?litt lang... ( samme som blir gravid)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fant ut i går at jeg er gravid, har vært i ulage i hele uka, så tok en test før jeg venter mens, CB digital med ukeindikator, den viste gravid 1-2 uker..., altså 3-4 uker

Men sånn fram og tilbake har hele uka har jeg hatt smerter i underlivet, kjenner ikke ut som mens , akkurat som om noe strekker seg, eller noen knytter hardt og vrir rundt.. ikke noe behaglig, men har ikke hatt noe forandring i utfloden heller og ingen blødning

Har prøvd å lest litt om dette, tenke med engang svagerskap utenfor livmoren, men så leste jeg at da hadde man blødning og det ville ikke merkes før i 7-8 , har lest at det er mange som har smerter i underlivet ved tidlig graviditet.. og feste smerter?

Er det noen som har efaring med dette? er det det jeg kan ha? jeg skal til gynokolog på mandag av andre årsaker, kan han finne ut noe mere om dette?

Om man har feste smerter er det større sannsynlighet for at spiren vil vokse da? at sjansen for SA blir mindre eller??

tenker jeg skulle ta ny test i morra tidlig eller mandags morra..

skal egentlig mens tirsdag eller torsdag neste uke, kommer ann på hvor lang syklusen min velger å være..Men håper den ikke kommer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...