Gå til innhold

Noen som vet ang. angrepille?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg måtte ta en angrepille i romjulen. En uke etter at jeg tok den fikk jeg en stor blødning (verre enn mensen). Den blødningen startet 3. jan. og varte til 12. jan. Kan jeg regne det som mens?

Jeg sluttet på p pillen 12. desember. Vi har brukt kondom. Men jeg har ikke fått noen blødning nå. Å vet ikke når jeg kan vente den heller. Men det er vel litt ustabilt etter p pilleslutt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være ustabil mens etter p pilleslutt ja. Jeg hadde imidlertid tatt en graviditetstest hvis du er usikker. Angrepillene er ikke 100% sikre, men ettersom du hadde en blødning slik du beskriver har du mest sannsynlig ikke blitt gravid. Testen skal iallefall slå helt sikkert ut hvis du skulle være gravid ettersom du vil være en ca 9 uker på vei hvis du skulle blitt gravid i romjulen.

Skrevet

Takk for svar :o)

Tror nok ikke jeg er gravid. Men kan jeg regne blødningen etter angrepillen som mens?

Eller skal jeg blåse i alle datoer fra nå å bare vente å se når mensen dukker opp, for så å følge den nye datoen kanskje? Det tar sikkert litt tid før systemet er i gang igjen kanskje..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...