Anonym bruker Skrevet 12. februar 2011 #1 Skrevet 12. februar 2011 Og ingen jeg kjenner, inkludert familie trodde meg. Det hadde de aldri trodd. Så lenge jeg tar en tablettt om morgenen har jeg det flott. Uten tabletten vil jeg på sikt bli mer nedstemt og depressiv. Men ikke verre enn at jeg kan skjule det for omverdenen. Så hvorfor gjør denne psykiske lidelsen meg uegnet som partner?
Gjest Skrevet 12. februar 2011 #2 Skrevet 12. februar 2011 Ikke hvis du er flink til å ta pilla di Bestefar og bestemor var stort sett lykkelige sammen til tross for at han var "manisk-depressiv" ... men det var visst slitsomt når han droppet medisinene i perioder.
Tante Blås Squaw Skrevet 12. februar 2011 #3 Skrevet 12. februar 2011 Ikke ta alt du leser her inne personlig )
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2011 #4 Skrevet 12. februar 2011 nå har jeg type 2, så jeg er aldri manisk
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2011 #5 Skrevet 12. februar 2011 Tror nok de fleste forbinder psykisk sykdom med "klin gærne" ustabile folk. Veldig mange av oss har psykisk sykdom som ikke hindrer oss i å være gode, velfungerende mennesker. Og i tillegg synes det ikke utad hvordan vi har det på innsiden. Til syvende og sist kommer det vel an på hva slags person man er, om man tar vare på andre og er omsorgsfull. Dette er ihvertfall egenskaper jeg ønsker fra en eventuell partner, bipolar eller ei
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2011 #6 Skrevet 12. februar 2011 Søsteren min har også bipolar lidelse type 2. Hun er lykkelig gift med en mann som elsker henne og de har det godt sammen. De har også 5 veltilpassede barn som nå er tenåringer +++ og det har absolutt ikke påvirket de negativt. Selv om jeg aldri hadde tenkt tanken på at hun kunne ha denne sykdommen ble jeg ikke overrasket da da hun fikk diagnosen. Da var det lett og tenke tilbake og se at ja det og det og det stemmer med diagnosen.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2011 #7 Skrevet 12. februar 2011 Ja altså, det er jo milevis mellom bipolar 1 og 2!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå