Gå til innhold

Brystsmerter fra H..... :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

I romjula raste jeg opp over 7 kg i vekt på ett døgn og hadde en masse ubehageligheter i forbindelse med dette. Den største plagen var uten tvil sterke smerter i epigastriet. Jeg var hos lege og ble testet for både svangerskapsforgiftning og svangerskapsdiabetes. Men fikk ikke utslag på noe :) Vekten stabiliserte seg igjen før nyåret og alle plagene med unntak av smertene i epigastriet forsvant. Både jormor og lege mente i ettertid at væskeansamlingen skyldtes pinnekjøttet rett og slett ;) Så etter dette har jeg vært veldig påpasselig med hva jeg har puttet i meg...

Problemet mitt er at disse smertene i epigastriet ikke forsvinner :( Det er så smertefullt at jeg sliter med å få puste, sove og får sikkerlig svettetokter når de setter inn som værst. Fram til nå har smertene i hovedsak opptrådd på kvelds/natte tid. Hadde intense smerter i går og sovnet til slutt i ren utmatelse og i dag da jeg våknet var smertene der forsatt. Dette er en god del timer siden nå og smertene har visst ikke tenkt å forsvinne....

Jeg er i dag 31+0 uker...

Noen som har en formening om hva dette kan skyldes?? Må bare påpeke at det er ikke sure opppstøt/halsbrann! Dette er helt andre smerter. Tar Gaviscon mot sure oppstøt/ halsbrann og det hjelper, men Gaviscon hjelper IKKE mot de smertene jeg sikter til...

På forhånd tusen takk for svar :) Kjenner at jeg blir motløs med tanke på 9 - 11 uker til med dette....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har ikkje fått gallesten da? Prøv å ikke spise fett/feit mat noen døgn og se om det ikkje bedrer seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...