Anonym bruker Skrevet 12. februar 2011 #1 Skrevet 12. februar 2011 I romjula raste jeg opp over 7 kg i vekt på ett døgn og hadde en masse ubehageligheter i forbindelse med dette. Den største plagen var uten tvil sterke smerter i epigastriet. Jeg var hos lege og ble testet for både svangerskapsforgiftning og svangerskapsdiabetes. Men fikk ikke utslag på noe Vekten stabiliserte seg igjen før nyåret og alle plagene med unntak av smertene i epigastriet forsvant. Både jormor og lege mente i ettertid at væskeansamlingen skyldtes pinnekjøttet rett og slett Så etter dette har jeg vært veldig påpasselig med hva jeg har puttet i meg... Problemet mitt er at disse smertene i epigastriet ikke forsvinner Det er så smertefullt at jeg sliter med å få puste, sove og får sikkerlig svettetokter når de setter inn som værst. Fram til nå har smertene i hovedsak opptrådd på kvelds/natte tid. Hadde intense smerter i går og sovnet til slutt i ren utmatelse og i dag da jeg våknet var smertene der forsatt. Dette er en god del timer siden nå og smertene har visst ikke tenkt å forsvinne.... Jeg er i dag 31+0 uker... Noen som har en formening om hva dette kan skyldes?? Må bare påpeke at det er ikke sure opppstøt/halsbrann! Dette er helt andre smerter. Tar Gaviscon mot sure oppstøt/ halsbrann og det hjelper, men Gaviscon hjelper IKKE mot de smertene jeg sikter til... På forhånd tusen takk for svar Kjenner at jeg blir motløs med tanke på 9 - 11 uker til med dette....
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2011 #2 Skrevet 12. februar 2011 Du har ikkje fått gallesten da? Prøv å ikke spise fett/feit mat noen døgn og se om det ikkje bedrer seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå