Gå til innhold

Hvem skal føde på riksen i Mars?


Millamor - 77

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har termin 5, men skal føde på Ullevål. Ser at vi mest sannsynlig er samme årskull. Er interessert i å finne noen å møte og trille med. Bor på Oslo øst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg har også termin 8 mars.

Men jeg skal ha ks på riksen 1 mars..

Skulle født i Skien da.... Men pga tumor i ansiktet på babyen så må vi til Riksen!

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 8. mars. Skal også føde på Riksen (og har alle kontrollene der). Jeg får ikke gå over termin, så vet det er maks tre uker igjen, sannsynligvis mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er dobbeltrom på barsel og ja, pappaene må hjem på natta:( Tror de har noen få familierom, men de er forbeholdt de som kommer langveis fra og har spesielle behov så vidt jeg har forstått. Ellers kan pappa være der så mye han vil på dagtid, unntatt siesta 2t midt på dagen, da skal det være ro på rommet. Men man kan selvsagt ta med seg baby og være sammen et annet sted på sykehuset. Eller sende pappa og baby på "tur" og sove litt selv hvis behov for det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal også føde på Riksen denne gangen, termin 2. april men det blir sannsynligvis KS i slutten av mars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har termin 28. mars, så jeg satser sterkt på at det ikke blir april på oss.... (blir vel 1. april da..:))

Når har du termin da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe :) ja det blir vel 1 april de kommer :) Venter du gutt eller jente? utifra nicket ditt så er dette din 2? Selv jeg er førstegangs, så håper å lære en del på kurset :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har en jente fra før og venter jente nr 2 nå. Jeg hadde keisersnitt sist, så jeg er mest ute etter info ang fødsel/pusting/smertestillende ol. Og omvisning på Føden og slikt. Ellers blir det sikkert greit med oppfrisking på det meste. Føles som om jeg har glemt mye siden sist, men er ikkeno stressa :)

Venter du gutt eller jente?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koslig :) Her ventes det en liten gutt :) (det er mitt første barn)..

 

Det er samme her, jo mer info og kunnskap, jo bedre! :) Da sees vi på lørdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...