Anonym bruker Skrevet 12. februar 2011 #2 Skrevet 12. februar 2011 At du har +2 på leukocytter i urinen. Synes å huske at det går opp til 4. Det kan enten bety at du har en uren prøve eller urinveisinfeksjon Sykepleier
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2011 #3 Skrevet 12. februar 2011 jeg vasket meg før jeg tok prøven.... jordmor sa ikke noe om dette, men så det da jeg kom hjem fra jordmor timen..... Jeg har ikke vondt når jeg tisser, og ikke noe vondt ellers, er det farlig for barnet om jeg ikke gjør noe med det før neste jordmor time? Takk for svar forresten HI
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2011 #4 Skrevet 12. februar 2011 Det går nok bra.Så lenge jordmor ikke sa noe så er det nok ikke snakk om en infeksjon vil jeg tro. Dessuten ville du da sannsynligvis hatt utslag på andre ting enn leukocytter.Men du kan jo alltids følge med og være obs. Evt ta en prøve til. Du kan drikke mye og få i deg mye surt + C-vitaminer. Også sykepleier.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2011 #5 Skrevet 12. februar 2011 Hei igjen Det kan være at det har kommet utflod eller lignende i prøven. Tok du midtstrømsprøve? Du kan gjøre en slik prøve og så levere den til lege eller jordmor, du trenger ikke time. Så kan de se om det er noe. UVI er som regel ikke farlig, men det er avhengig av type bakterie og hvor lenge du går med den. Men som regel skal det slå ut på nitritt om du har en betydelig urinveisinfeksjon Sykepleieren....igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå