Gå til innhold

dere med barn mellom 3 og 4 år..... er de vanskelige?

Anbefalte innlegg

Skrevet

min lille er så vanskelig å ha med å gjøre, han trasser og gjør stikk motsatt av det vi sier hele tiden, han prøver seg i absolutt alle situasjoner.

Leste et sted at når de ble 4 så ble de straks mye lettere å ha med gjøre... stemmer det tro?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nåja...det er da noe knuffing. ;) Men jeg syns 2-åringen er verre :P der er det trass på høyt nivå. :) Han som blir 4 i år kan jo sitte litt stille, fargelegge fint og gjøre litt "skolearbeid" :)

Skrevet

Min lille på 3.5 år har trasset nå i 1 års tid. Men han kan være medgjørlig også,men vist ikke alt er som han tenker eller vill så blir d veldig fort veldig mye hyling,skriking,munnbruk, mm. han har ved flere anledninger nesten bekket kjøleskapet. Kaster også ting.

Det som er viktig til han er at han får raset i fra seg, han kommer når han er ferdi som regel hehe. Broren som er 5.5 år har også litt trass mm. men han er mere tergete og kliper/slår lillebroren. Men d er en fase tror jeg:)

Har også funnet ut at d ikke er lurt å si hva vi skal gjøre/finne på den dagen før ca 1 time før d sjer, da slipper mann mye masing på forhånd. Å d blir ikke så lang ventetid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...