Gå til innhold

Hva tror dere har skjedd her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sov hos mine foreldre til i dag.

Mamma og jeg gikk opp på soverommet til min bror (han bor ikke hjemme) for å hente noe, da vi kom opp var gardinene trukket foran vinduet og sengen var redd opp veldig anderledes enn hva min mamma hadde gjort.

 

Mamma hadde ikke gjort noe med det rommet siden nyttårsaften.

 

Mamma var der en tur på tirsdag å tittet og da var rommet slik hun så det sist. Nå var det jo helt anderledes.

 

Hun snakket med mannen sin og surte om han hadde ligget der noe han ikke hadde gjort sier han, men han ville helst ikke snakke om det og ble bare oppgitt.

 

Hva tror dere har skjedd her? Mamma lurte først på om han var utro, men da ble han fornærmet skuffet ol. Så da sa mamma at eneste mulighet som da kan ha skjedd var at noen har låst seg inn i huset å brukt sengen. Det er eneste mulighet da sier hun. Da gikk han på verandaen for å ta en sigarillo.

 

hva tror dere har skjedd her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ehm...

 

Hvis mannen er /har vært utro, så er det for det første VELDIG risky å foreta seg slikt i eget hjem. Det hjelper lite å bruke et av barnas soverom...

Men utifra mannens svar og reaksjoner, kan det virke som at det iallefall er NOE han vet, men ikke vil si.

 

Fra tirsdag til igår, har din mor vært bortreist?

Kan din bror ha vært hjemme en snartur, uten å hilse på?

 

 

Skrevet

Det spøker! Far din har sett det, men tør ikke tro på det og vil ikke snakke om det som har skjedd. Heng opp webkamera på rommet og følg med på hva som skjer der :)

Skrevet

1 av 3

1: det spøker (noe som er lite sannsynligvis siden du ikke nevner noe om det)!

 

2: Det har vært noen der uten at dere vet det (noe som er lite sannsynlig)

 

3: Han er utro ( det er mest trolig siden har reagerer slik han gjør)!

Skrevet

Broren min har ikke vært hjemmom nei, han bor i Aalesund og huset er i oslo.

Mamma jobber og han har vært alene noen timer tirsdag hjemme da han jobber slik at han styrer sin tid litt selv. men som oftest 8-4 jobb..

 

huff, hmm.. rart dette her!

 

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...