Sa-Nata-Ana *med bestemorpupp* Skrevet 12. februar 2011 #1 Skrevet 12. februar 2011 Vi skal gå bort fra Opel etter vi ble max skuffet over rust før den var 5 år gammel! Vi har tektylert, vasket, polert og egentlig gjort alt som er å gjøre for å ta vare på ting. Vi kjøpte en noe eldre Volvo og er faktisk mer fornøyd med den enn den nesten helt nye Opelen... Derfor tenker vi at vi skal holde oss til Volvo fremover, og vurderer å kjøpe helt ny når jeg er ferdig med studiene og vi har fått nytt kjøkken på plass. Er det lurt? Det er mye bedre plass både i baksetene og bak i bagasjerommet, og såvidt jeg vet har ingen jeg kjenner vært plaget med rust osv når de har vært under 10 år gamle. Synspunkter?
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2011 #2 Skrevet 12. februar 2011 Heisann,mannen min jobber som mekaniker på Volvo verksted..Vi har hatt fleire bilmerker som bla opel,renault,wv,men vi har endt opp med Volvo og er kjempe fornøyd med den,iflge mannen min er ikke rust noe problem på Volvo bilene...og de holder seg godt i pris..du får litt igjen for de når du skal selge..hvilken sort vurderer dere? Vi har en xc90 og en v40T
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2011 #3 Skrevet 12. februar 2011 både ny og gammel volvo er bra Her har vi en volvo 940, ikke av de nyeste med andre ord, men enda den har gått i n"noen" år nå, så er det minimalt med rust, har 4 små rustflekker på str med en 20 kroning kanskje, og dette er eneste rusten vi har hatt så langt. Jeg kjører selv en v70 2006/2007 mod, ingen problemer med denne, og ingen spor av rust enda
Sa-Nata-Ana *med bestemorpupp* Skrevet 12. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 12. februar 2011 Vi har kjøpt en eldre V70 nå, og vurderer å holde oss til de fremover. Helst kjøpe helt ny, slik at vi er helt sikre på at den blir ordentlig holdt med service, vask, polering osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå