Anonym bruker Skrevet 12. februar 2011 #1 Skrevet 12. februar 2011 nå kjenner jeg at jeg blir temmelig forbanna....irritert....i flere dager har d stinka kloakk i leiligheta., og det er ikke første gangen....skikkelig trivelig å sitte her i dritlokt. vi har sagt opp og skal flytte...men kjenner egentlig at jeg har lite lyst å betale oppsigelsen her. flytter 1 mars... noen regler kan det vel være? barna kommer søndag.,,.trivelig for de NOT!"
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2011 #2 Skrevet 12. februar 2011 Sikkert dumt spørsmål, men jeg spør likevel: Det kan ikke være vannlåsen som er gått tørr?
Moonfreckle Skrevet 12. februar 2011 #3 Skrevet 12. februar 2011 Hvor kommer lukten fra? Hvis det er feks fra baderomemt, kan det hjelpe å helle vann i sluket. Jeg hadde iallefall et slikt sluk i min forrige bolig, som måtte etterfylles med vann, for at det ikke skulle oppstå kloakklukt.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2011 #4 Skrevet 12. februar 2011 vannlåsen er bytta, trodde først det var den, er ikke noen sluker som ikke er ibruk.... det kommer lukt når det har vært mildvær og blir kaldt igjenn, lukta kommer i det ene gjørnet i stua mot yttervegg og på boden.( disse er ikke vegg mot vegg) lurer på øm røra kan være sprekt og at lokta slår ut når det blir kaldt jeg? vertfall kvalmt å sitte her i dritlokta....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå