Gå til innhold

En mamma er som en murstein...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mangler mursteinen, faller huset/familien sammen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, vil ikke si meg helt enig i det og jeg tror ikke at "grunnmurens tilstand" står og faller på en enkeltperson

Skrevet

I mitt tilfelle var d sant i dag..

Skrevet

Jeg har bodd hos pappan min siden jeg var 3 år. Gått bra med oss....

Skrevet

Ikke i dette hjemmet :o)

Skrevet

Det var bare akkurat i dag jeg merket det veldig godt her hjemme.. Jeg var dårlig, og klarte ikke stå opp, så da måtte mannen trå til.. Og han kjeftet og ble hissig for alt som de små jentene våre sa eller gjorde..

Det er jo ikke sånn til vanlig.. Vi bor sammen som en familie, og har det kjempefint. Vet at familier har det bra uten mor tilstede, det var ikke det dette handlet om i dag..

En pappa er også en murstein...

Skrevet

Heldigvis er det ikke sånn hos oss.

Mannen min er like viktig som meg, og han greier fint å håndtere guttene når jeg er borte eller sover lenge eller jobber sent eller...

Tror faktisk nesten de koser seg mer sammen når det er bare de jeg :)

Skrevet

Eh... de fleste satser jo gjerne på forhold hvor også partneren er i stand til å oppføre seg som folk sammen med ungene.

Skrevet

HI sier murstein, ikke hjørnestein. Synes faktisk det er meget betegnende. Som murstein er alle likeverdige, men avhengige av hverandre. Dersom en stein faller ut, må de andre steienee orokeres og få nye posisjoner, ellers VIL huset falle sammen. Og slik er det vel i en familie også? Tror nok mannen til HI kunne ha vokst seg inn i en annen posisjon/rolle i familien dersom det ble behov for det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...