Gå til innhold

ang. valg av jobb


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk ny jobb i jan og denne arbeidsplassen passer ikke for meg! Blir utestengt og får kun "dårlige" vakter osv. (har nok noe med at jeg ikke er redd for å si i fra) dette har resultert i at jeg ønsker å finne meg en annen plass å jobbe i.

Snuser litt på turnus jobbing, og det jeg lurer på: Noen som jobber turnus med små barn?

Jeg kjenner litt på det å gå på jobb når barna har fri.. (dvs. helger, helligdager, kvelder...

Jeg er utdannet innenfor helsevesenet, men er ikke sykepleier

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Viktig å ha en jobb en trives i!

 

Turnusjobb 100% er ganske tøft med små barn, men fordel å kunne følge opp på morgenen av og til. ta det litt med ro og dra senere i bhg...

Helger og kvelder kan være tøft.

 

Selv syns jeg 75-80% turnusjobb hadde vært ideelt. da har man litt mer fri og god mulighet for oppfølging av barn, stell av hus/hjem og tenke litt på seg selv innimellom... også mulig å ta ekstravakter når man trenger litt mer penger;)

 

Lykke til med valget!

Hilsen Sykepleier i turnusjobb:)

Skrevet

Om du kun har jobbet i en ny jobb en mnd syns jeg det høres rart ut at du allerede er vanskelig og sier fra om ting før du er kommet inn i jobben.

 

Kanskje like greit at du finner en ny jobb da ja.

 

Det vanlige er å være litt ydmykt i en ny jobb helt til man er ordentlig inne i rutinene og forstår hvordan ting virkelig er. ca. 6 mnd.

 

Skrevet

Si ifra om noe er urettferdig sier nå jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...