Anonym bruker Skrevet 12. februar 2011 #1 Skrevet 12. februar 2011 Fikk ny jobb i jan og denne arbeidsplassen passer ikke for meg! Blir utestengt og får kun "dårlige" vakter osv. (har nok noe med at jeg ikke er redd for å si i fra) dette har resultert i at jeg ønsker å finne meg en annen plass å jobbe i. Snuser litt på turnus jobbing, og det jeg lurer på: Noen som jobber turnus med små barn? Jeg kjenner litt på det å gå på jobb når barna har fri.. (dvs. helger, helligdager, kvelder... Jeg er utdannet innenfor helsevesenet, men er ikke sykepleier
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2011 #2 Skrevet 12. februar 2011 Viktig å ha en jobb en trives i! Turnusjobb 100% er ganske tøft med små barn, men fordel å kunne følge opp på morgenen av og til. ta det litt med ro og dra senere i bhg... Helger og kvelder kan være tøft. Selv syns jeg 75-80% turnusjobb hadde vært ideelt. da har man litt mer fri og god mulighet for oppfølging av barn, stell av hus/hjem og tenke litt på seg selv innimellom... også mulig å ta ekstravakter når man trenger litt mer penger;) Lykke til med valget! Hilsen Sykepleier i turnusjobb:)
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2011 #3 Skrevet 12. februar 2011 Om du kun har jobbet i en ny jobb en mnd syns jeg det høres rart ut at du allerede er vanskelig og sier fra om ting før du er kommet inn i jobben. Kanskje like greit at du finner en ny jobb da ja. Det vanlige er å være litt ydmykt i en ny jobb helt til man er ordentlig inne i rutinene og forstår hvordan ting virkelig er. ca. 6 mnd.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2011 #4 Skrevet 12. februar 2011 Si ifra om noe er urettferdig sier nå jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå