Anonym bruker Skrevet 12. februar 2011 #1 Skrevet 12. februar 2011 Snakker nedlatende om min familie og tror vi er noen duster, kjenner jeg blir provosert. Onkelen til min samboer mener at moren min sim er avd.sykepleier på et sykehjem kunne gjort noe annet med karrieren sin fremfor og stelle gamle sure romper i 30 år!! Herregud jeg er sinnsykt stolt over mamma som har stelt med gamle mennesker i 32 år og ikke minst holdt koken på samme arbeidsplass siden 1985!! Fy skam dere de som mener at min mamma kunne gjort bedre karrierevalg, hun har tross alt tatt vare på de eldste av de eldste i denne byen hun jobber!!
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2011 #2 Skrevet 12. februar 2011 Spør hvem som vil vaske deres romper når de trenger det om noen år?? Er vil ingen som frivillig vil hjelpe ( tenker litt alternativt, dvs gratis hjelp) sure grente gubber &kjerringer?? Jeg er veldig glad for de som vil ha sånne jobber, for jeg kan ikke tenke meg det selv... MEN, noen må gjøre det også... Gubben min er busssjåfør, og det er vel heller ingen "status jobb", ei heller at han er hobbybonde på "si!"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå