Gå til innhold

Hvor lenge igjen mars fødende?


♥Mammsen&3prinsesser♥

Anbefalte innlegg

19 mars er terminen her å begynner å nærme seg nå.

Spent, smågruer til det hele setter igang men prøver å ikke tenke på det. Gleder meg til å kunne ligge med et nydelig barn i armene mine å sist men ikke minst atter en gang si til mannen at "dette var siste gang" :0P

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Termin 8. mars, så 37 uker i morgen. Ikke lenge igjen nå. Gruer meg litt må jeg si, begynner å huske hvor vondt det var. :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg ligger hakket foran deg i løypa, har termin 8mars altså om 24 dager, men jeg skal ha ks om 17 dager på riksen.

 

Dette er siste hos oss... hvis ikke storken presser seg frem..

 

Gleder meg til det er over ja!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 23 mars, 39 dager igjen :-)

Gruer meg veldig til fødsel, men gleder meg veldig til å bli ferdig å få nurket i armene <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 6. mars, så 22 dager igjen her :-) Skal bli godt å bli ferdig, tungt med den store magen nå. Men gruer meg til fødsel.....førstegangs. Men gleder meg veldig til å hilse på datteren vår ♥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 dager igjen her =) termin 5 mars =) skal ha modningsakupunktur på tirsdag for å håpe på å sleppe å gå over termin =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 dager her også. Termin 5. Gleder meg mest til å "bli kvitt" magen å få tilbake kroppen min så jeg kan leke med de største barna igjen også jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 dager igjen her :) Bare går å gleder meg jeg hehe men skal innrømme jeg er begynt å bli litt lei vente tiden :) men sånn er det nok for alle mot slutten ? enten man gruer seg til fødsel eller ikke =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 uker igjenn, eller tipper mindre pga sv.skaps diabetes, skjønt tia ser ut til å stå stille uansett hvor mange uker d er *liten sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har termin 11 mars... så her er det 26 dager igjen... gleder meg til huleboeren kommer så jeg får hilse på han, men syns jo det er koselig med denne magen og alle plagene som medfølger da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 23.mars, så det er 5 uker igjen, men er forbredt på at det går en del over. Gikk over 2 uker sist, men denne gangen skal jeg prøve modningsakupunktur i håp om at det kan hjelpe. Nyter å gå gravid, men er sliten nå, så veldig greit å bli ferdig også. Gleder meg til å bli kjent med den lille, men gruer meg også litt til den nye tilværelsen med to barn (jente snart 2,5 fra før). Tenker på reaksjoner som kan komme fra henne, selv om hun gleder seg veldig til å bli storesøster. Hun prater med lillesøster i magen og har "gitt bort" vogn, seng og stellebord;) Så får satse på at det går bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

termin 12., så 27 dager igjen.

har begynt på modningsakupunktur i dag, og har vært på kontroll hos jordmor som fortalt at hodet er godt festet.....så kanskje den lille her vil kom før termin ( imotsetning til storesøster!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 26 mars.. så 40 dager igjen idag :D

Det går sakte men sikkert nedover mot termin.. syns egentlig det snegler seg litt avgårde... hehehe.. Venter så fælt på denne etterlengtede prinsen min :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 24.03 og kun 5 uker igjen ca :) Første gang for meg, så er med skrekkblanda fryd jeg venter på fødselen ! Men det slipper jeg jo ikke unna uansett :P

 

Vi venter en liten pjokk, som allerede viser mye personlighet i magen, og styrer det meste av dagen ;) Nyter å gå gravid, og blir rart når han er utenfor magen, blitt vant til denne blindpassasjeren og koser meg til tross for hovne ben og hender !

Gleder meg stort til å endelig møte denne krabaten som sparker meg ut av senga hver morgen :)

 

Ønsker alle andre i Mars klubben lykke til !!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 2 mars, nærmer seg med stormskritt! bare 15 dager igjen.. kan skje når som helst, selvom de fleste 1gangs går over da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 mars her i gården. Muligens det blir litt før tiden, har hatt noen kjempesmerter på natta de 2 siste nettene + økt utflod, så ting er i gang tror jeg... ofte kommer kanskje nr 2 litt før termin?? nr 1 kom på termin :-) gleder meg til å treffe babyen nå, og ja, dette er helt klart sistemann. Ble net 36 :-)

Lykke til alle mars-mammaer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...