Anonym bruker Skrevet 11. februar 2011 #1 Skrevet 11. februar 2011 Jeg selv orker ikke lese det negative tullet der, og synes det er synd at den bloggen ble årets beste blogg. Så mye fine, interessante, rørende, morsomme og spennende blogger det er der ute, så blir denne negative "drittungen" årets blogger. Neitakk. http://www.linniiie.com/
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2011 #2 Skrevet 11. februar 2011 hun er så håpløst negativ og bitter at det er superfunny! Heller det enn alle rosabloggene! spy..
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2011 #3 Skrevet 11. februar 2011 vet ingenting om årets blogger etc, men kikket nå inn på denne bloggen og synes den var stilig jeg! Er sååå lei av å se blogger med "wannabe barbies med truttmunn" asj. spar meg.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2011 #4 Skrevet 11. februar 2011 For en befrielse sier jeg bare! Har til dags dato ikke vært inne på en eneste blogg som jeg kunne tenkt meg å kikke innom jevnlig...har aldri forstått folk som sitter og holder seg oppdaterte på frøken ditts interiørblogg eller fru datts moteblogg. Men dette kunne jeg tenkt meg å lese innimellom! Jajamen! Er jo virkelig humor i dette!
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2011 #5 Skrevet 11. februar 2011 Hysterisk morsom! Eneste bloggen jeg er innom jevnlig..
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2011 #6 Skrevet 12. februar 2011 Skjønner virkelig ikke at noen kan synes dette er morsomt. Dette minner jo kun om typisk frekk fjortiss oppførsel. Noen som tror det er kult og spille frekk og liksom være tøff i munn. Man kan være morsom, uten å oppføre seg som en drittunge altså. Hvem som helst fjortiss kunne skrevet det mølet der. Finnes det ikke nok av frekke drittunger der ute altså?
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2011 #7 Skrevet 12. februar 2011 Beste bloggen i den aldersklassen. Hysterisk morsom =)
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2011 #8 Skrevet 12. februar 2011 Kan folk som synes dette er så morsomt svare på hva som er det store ved å være negativ og frekk? Hvem klarer ikke å playe det? Det er jo sånn mange fjortiss jenter der uter FAKTISK er.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2011 #9 Skrevet 12. februar 2011 Dette handler om humoren i ironi, sarkasme, svart humor og alt det der. Det er jo ikke ei jente som sitter hjemme og bare hater verden, synes synd i seg selv og tenker dritt om alle andre. Hun betrakter verden med en god dose svart humor, ærlighet og ironi. Hun er jo ikke sånn heeele tiden selv vet du. Ala Otto Jespersen.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2011 #10 Skrevet 12. februar 2011 Hun går jo faktisk på antidepressiva, så jeg vil tro hun er slik (nesten) hele tiden jo. Synes ikke det hun skriver er morsomt i det hele tatt, hun er jo bare sur eg frekk. Hun prøver litt for hardt på en måte.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2011 #11 Skrevet 12. februar 2011 Sååå enig med deg 15:57 Dette er ikke humor overhode. Bare en forvokst drittunge, som ikke vet å oppføre seg. Kan finne mange mennesker, som kunne skrevet helt likedan, fordi de ikke eier oppdragelse...
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2011 #14 Skrevet 12. februar 2011 Jeg syns den er FANTASTISK! Morsomste bloggen jeg har lest.
nubse Skrevet 12. februar 2011 #15 Skrevet 12. februar 2011 Jeg sitter alltid med et skjevt smil om munnen, kjenner meg litt igjen og syns det er HERLIG at hun vant. Noen ganger blir det litt for mye med alle fantastiske, DAGLIGE outfits, anorektiske treningsnarkomane som skryter over hver muffins de spiser og fester man bare MÅ planlegge der ute i bloggsystemet. (men at det gir mye på det intellektuelle planet kan jo diskuteres, der tror jeg heller man bør lete på bibliioteket for å finne stoff)
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2011 #16 Skrevet 12. februar 2011 Hahahahahaha! Tuller du? Tror du alle som tar anti-depressive er bitre og sure? HAhahaha.. Fantastisk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå