Gå til innhold

Baby og snørr

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan vi gjøre?? Det er så mye snørr at han ikke får puste stakkars.. Hver gang han suger på smokken så får han ikke til å puste. Har prøvd med både saltvanns nesespray og mm + nesedråper og deretter vanlig nesesuger uten at den får ut noe serlig med snørr.

Sliter jo sånn med å sove stakkars :(

Finnes det noe annen nesesuger som er mer effektiv? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enten pute under madrassen eller bøker under hode enden av sengen + det andre du har prøvd.

Du kan også smøre bena hans med mentulatum, men da må han ha på sokker etterpå slik at han ikke får det på hendene og tar det opp i ansiktet.

Skrevet

Jeg pleier og har gjort det siden min var født og kjøpe saltvannsampuller. Hlest de små...drop-it eller lingnende. Så la jeg babyen på rygg, tok frem lommetørke og åpne ampullen. Så klemte jeg fort inn en halv ampulle i hvert nesebor og satte han opp i full fart, for dette kan være ekkelt for barna men det er effektivt.

Sønnen min blir fortere frisk, vi har hatt lite antibiotika pga saltvannsampullene. 2 ganger på 3 1/2 år. Han går i barnehage.

Prøvde vakumsuger, men det funket ikke her heller, det var da vi begynnte med den måten jeg beskriver. I begynnelsen var vi begge to med på dette den en holdt og fikk satt barnet opp i full fart, mens den andre tok saltvannsampullen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...