Gå til innhold

Nytt treff for Nedre Romerike torsdag 3. mars 2011!! :)


Gjest

Anbefalte innlegg

Noen som har lyst å bli med?

Meld dere på, så ringer jeg dagen i forveien og reserverer bord på Egon, Lillestrøm til torsdag 3. mars kl. 18.30. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Så koselig med nytt treff,jeg er selvsagt med!

Og takk for sist til alle som var med sist gang, vi sees:)

Håper alle er struttende og har det bra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres så koselig ut med slike møter. :)

Hva gjør dere? og er det slik at dere kjenner hverandre godt fra før av?

tenker på det at slik at man ikke sitter der aleine og føler seg utenfor!. min største frykt:P.

hvor gamle er dere som er med. jeg er selv 22 år.

når har dere termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei!jeg har også veldig lyst å være med på dette:) er innflytta trønder,å kjenner ikke så mange i distriktet her som er i samme "situasjon"...så vært morro å komme i kontakt med andre,å blitt kjent...foreløpig så passer datoen for meg hvis jeg får være med :D hehehe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle som vil kan være med, noen kjenner hverandre, andre ikke :) Jeg var med på et treff i januar, men fikk ikke vært med på det som var nå sist så kan ikke si jeg kjenner noe ennå. Jeg har termin 28.07.11 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle kommende mødre fra Nedre Romerike med termin i 2011 er velkommen til å bli med på BIM- treff - Egon, Lillestrøm torsdag 3. mars kl. 18.30. :)

(Etter å ha deltatt på et hyggelig treff i februar, tok jeg initiativ til å arrangere et nytt i mars... så det er bare å melde seg på, de som vil!! ;-)

 

Er selv 34 år, bosatt Holt/ Vestvollen- Skedsmo og har termin 18. juni. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så på tjueti-årsdagen min da gitt!! ;) hehe... :) hadde jeg kunne tatt med 3-åringen min så hadde jeg kommet en liten tur før jeg måtte ha henta mamman min på Gardermoen i 20-tida! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fremt det ikke kommer noe i veien vil jeg gjerne være med denne gangen ;) Var med på første treffet i januar, og gleder meg alt til å hilse på igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har reservert bord på Egon, Lillestrøm 3. mars kl. 18.30. :)

(Ringer dagen i forveien og justerer antallet.)

 

Bordet er reservert på Lise. Velkommen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg vil gjerne være med :o) har ikke fått med meg at det har vært treff tidligere, er dere mange som pleier å møtes? Kjenner ingen av disse nickene ser jeg.. (hvis dere andre er godt kjent allerede mener jeg :o) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har aldri vært med på sånt treff før jeg heller,men skal slenge meg med nå:) blir morro å treffe nye folk i samme "situasjon" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...