Anonym bruker Skrevet 11. februar 2011 #1 Skrevet 11. februar 2011 Lurer på å kjøpe denne vognen, men vil gjerne høre om noen har erfaring med denne vognen? Fordeler? Ulemper?
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2011 #2 Skrevet 12. februar 2011 Jeg er veldig fornøyd med min:-)) En perfekt by vogn, og samtidig god å gå med i terrenget:) Den er lett å trille med, lett å løfte, lett å legge sammen.. Ja.. Jeg er fornøyd;) Jeg har ei til salgs hvis du er interessert faktisk;) Ei turkis og ei svart:) 2008 og 2009 mod:)
lillegull&knøttet *fødeklar* Skrevet 12. februar 2011 #3 Skrevet 12. februar 2011 Hmm, må i såtilfelle være den svarte, mannen i huset kommer aldri til og gå med en turkis vogn hehe Pris? Hvordan er den i stand? Hva følger med? Og hvor bor du? (tanke på frakt og sånn) Bare send med en PM! HI
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 12. februar 2011 #5 Skrevet 12. februar 2011 Tenkte rundt 3000 kr jeg da.. Med bag og sportsdel, regntrekk til begge delene og netting til bagen:) Den er i flott stand, og er pent brukt:) Jeg bor i trøndelag:) blir vell rundt 3-400 kr i frakt:) Får ikke til å sende deg pm jeg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå