Gå til innhold

Non som har en elsker her? Og som er i et forhold?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan fungerer forholdet til elskeren??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt en elsker i 1.5 år nå, er i et dårlig forhold der det kun er fasaden som er bra. Vi har ikke sex, vi fungerer som to venner som bor sammen og dette gjør vi for barnas del...

Har begynt å trekke meg unna elskeren nå, da han har utviklet følelser og snakker nedlatende om samboeren min fordi han mener jeg fortjener bedre osv. Jeg synes ikke elskeren har noe "bedre" å tilby meg annet enn sex så jeg regner med dette nå er over. Forholdet var fint frem til dette skjedde og vi hadde veldig god sex. Man bør vel stoppe mens leken er god :P

Skrevet

Nei, det holder jeg meg for god til. Hvorfor skulle jeg da gidde å være i forholdet?

Skrevet

Finnes flere grunner til at man "må" være i et forhold. Alle velger selv og hvis noen synes å ha bedre nytte av sex med andre enn sin mann, ser ikke jeg problemet.

Skrevet

Flere med erfaring? Både gode og dårlige?

Skrevet

Tull. Det er bare feige mennesker som er har elskere og som ikke tør å gå fra mannen sin. Og ikke kom med svada om at man er i forholdet for barnas skyld, da ler jeg meg ihjel.

Skrevet

Jeg syns det er feigere å gå, dersom det eneste som mangler er sex. Bedre å ha seg litt på si da. Så får ungene et hjem med to foreldre. Skal MYE til før barn har det bedre med splittede foreldre syns jeg.

Skrevet

Ler deg ihjel over at noen er i forholdet for barnas skyld?! Herregud, ikke alle som er like jævlige og egoistiske som deg da vet du!

Skrevet

Jaja, håper barna dine får vite det en dag. De blir nok stolte. :)

Skrevet

Hvems barn?

Og du er jo ganske hyklerisk må jeg si. Du ØNSKER at barna skal få vite det og bli såret.... javel, det var jo sympatisk.

Skrevet

Flere her i min situasjon...? :-)

Skrevet

Ja, jeg har en elsker. Vi har truffet hverandre hver 2. helg i 3 år nå.

Skrevet

Åh, ikke enda et av disse "jeg er utro, hva skaaaal jeg gjøre???"-innleggene.

Skrevet

Kan du ikke bare ta et valg? Hvorfor vil du rettferdiggjøre at du er utro ved å få sympati her? Enten tar du diskusjonen med mannen din, og forteller at du vil ha sex med andre, eller så går du fra ham. Hvis du ikke "kan" pga av barn, så sorry, du har faktisk valgt å leve med denne mannen, og må da dermed leve uten sex. Det aller råtneste og feigeste alternativet er å bedra mannen din, uten at han vet det.

Har null respekt for sånne som deg.

Skrevet

Har ingen elsker enda, men vurderer sterkt å skaffe meg en.... Derfor jeg vil høre erfaringer fra andre som har en elsker på si, eller har hatt det.

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...