Anonym bruker Skrevet 11. februar 2011 #1 Skrevet 11. februar 2011 Hvordan fungerer forholdet til elskeren??
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2011 #2 Skrevet 11. februar 2011 Jeg har hatt en elsker i 1.5 år nå, er i et dårlig forhold der det kun er fasaden som er bra. Vi har ikke sex, vi fungerer som to venner som bor sammen og dette gjør vi for barnas del... Har begynt å trekke meg unna elskeren nå, da han har utviklet følelser og snakker nedlatende om samboeren min fordi han mener jeg fortjener bedre osv. Jeg synes ikke elskeren har noe "bedre" å tilby meg annet enn sex så jeg regner med dette nå er over. Forholdet var fint frem til dette skjedde og vi hadde veldig god sex. Man bør vel stoppe mens leken er god
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2011 #3 Skrevet 11. februar 2011 Nei, det holder jeg meg for god til. Hvorfor skulle jeg da gidde å være i forholdet?
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2011 #4 Skrevet 11. februar 2011 Finnes flere grunner til at man "må" være i et forhold. Alle velger selv og hvis noen synes å ha bedre nytte av sex med andre enn sin mann, ser ikke jeg problemet.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2011 #5 Skrevet 12. februar 2011 Flere med erfaring? Både gode og dårlige?
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2011 #6 Skrevet 12. februar 2011 Tull. Det er bare feige mennesker som er har elskere og som ikke tør å gå fra mannen sin. Og ikke kom med svada om at man er i forholdet for barnas skyld, da ler jeg meg ihjel.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2011 #8 Skrevet 12. februar 2011 Jeg syns det er feigere å gå, dersom det eneste som mangler er sex. Bedre å ha seg litt på si da. Så får ungene et hjem med to foreldre. Skal MYE til før barn har det bedre med splittede foreldre syns jeg.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2011 #9 Skrevet 12. februar 2011 Ler deg ihjel over at noen er i forholdet for barnas skyld?! Herregud, ikke alle som er like jævlige og egoistiske som deg da vet du!
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2011 #10 Skrevet 12. februar 2011 Jaja, håper barna dine får vite det en dag. De blir nok stolte.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2011 #12 Skrevet 12. februar 2011 Hvems barn? Og du er jo ganske hyklerisk må jeg si. Du ØNSKER at barna skal få vite det og bli såret.... javel, det var jo sympatisk.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2011 #13 Skrevet 12. februar 2011 Flere her i min situasjon...? :-)
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2011 #15 Skrevet 12. februar 2011 Ja, jeg har en elsker. Vi har truffet hverandre hver 2. helg i 3 år nå.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2011 #16 Skrevet 12. februar 2011 Åh, ikke enda et av disse "jeg er utro, hva skaaaal jeg gjøre???"-innleggene.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2011 #19 Skrevet 12. februar 2011 Kan du ikke bare ta et valg? Hvorfor vil du rettferdiggjøre at du er utro ved å få sympati her? Enten tar du diskusjonen med mannen din, og forteller at du vil ha sex med andre, eller så går du fra ham. Hvis du ikke "kan" pga av barn, så sorry, du har faktisk valgt å leve med denne mannen, og må da dermed leve uten sex. Det aller råtneste og feigeste alternativet er å bedra mannen din, uten at han vet det. Har null respekt for sånne som deg.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2011 #20 Skrevet 12. februar 2011 Har ingen elsker enda, men vurderer sterkt å skaffe meg en.... Derfor jeg vil høre erfaringer fra andre som har en elsker på si, eller har hatt det. Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå