Gå til innhold

Sanndrømt ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har de siste mnd opplevd å drømme noe konkret om natten, som har skjedd neste dag. I et tilfelle hadde jeg samme drøm 2 netter på rad, den siste natten var den mer intens. Samme dag, hendte det jeg drømte om.

Min mann sier at det er rart at jeg skal få et slikt forvarsel som det ikke er mulig å gjøre noe med og jeg tenker jo det samme. Er alle sanndrømte fra tid til annen? Natt til søndag drømte jeg en veldig vond drøm, jeg tok min samboer i å være utro( værste marerittet noensinne) og det endte med at det ble slutt og alt var bare helt grusomt. Da jeg sto opp, var mannen allerede dratt på jobb og jeg gikk opp for å arbeide litt på pcen. Der ser jeg at han har glemt å logge seg av facebook og jeg greier ikke dy meg i å lese en samtale han har hatt der inne. Joda, min mann hadde vært utro og det ble slutt. Jeg ga ham en sjangs til da, siden vi har så mye sammen og har vært sammen i 15 år.. Men synes det er litt sprøtt at jeg skulle drømme dette og det er jo ikke det eneste jeg har drømt....

Hva tenker dere ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror alle er sanndrønte fra tid til annen, men det er veldig farlig å legge for mye i drømmer.

Skrevet

Det er sant. Jeg har ikke lagt noe i det da egentlig, jeg bare opplevde det jeg drømte dagen derpå :P... Det var litt spesielt..

Skrevet

Jeg har vært sanndrømt en gang og det var like før mannen min gikk fra meg. Det vil si, jeg er ikke helt sikker på om det var sandrømt eller et varsel. Jeg drømte at han druknet - og mens han sank nedover så sa han innstendig: Du må glemme meg og gå videre.

Like etter gikk han fra meg, helt plutselig.

Skrevet

Jeg har alltid vært sanndrømt, det kan være en sannelig plage. Iallefall når en drømmer om ting som er helt forferdelige, men en kan ikke gjøre noe fra eller til. Vet ikke hvorfor det er sånn, men det har alltid plaget meg litt. Skulle ofte ønske det ikke var sånn.

Skrevet

Jeg tror noen er det...

Bestemoren min er sanndrømt, hun drømte i detalj hvordan alt var i rommet og hvordan moren lå død på sengen. Noen timer etterpå fant broren til bestemor henne akkurat slik bestemor hadde sagt. Hun hadde ringt hjem og fortalt det til broren for at han måtte gå over til henne og se om hun hadde det bra. Da var hun gravid i 7 mnd med min yngste tante og fødte samme dag som dette skjedde. Hun mener selv hun var mer åpen for drømmer siden hun var gravid og dette var første drømmen som skjedde i virkeligheten. Siden har hun drømt og det har skjedd som hun har drømt mange ganger.

Selv har jeg vært sanndrømt en gang, jeg drømte at beste vennen min døde i snø og kulde. Dagen etter fikk vi beskjed om at hun hadde frosset i hjel om natten. Hun hadde sovnet ute på en fest og ingen fant henne før morgenen etter.

Ellers tenker jeg at forvarsel får både jeg, broren min og bestemor i form av en vond, tung klump i brystet.. Føles nesten som sorg...

Brorern min følte det slik da morafr døde, jeg har følt det slik ang nære venner. Derfor ringer jeg den jeg føler det for og hører at alt er bra, dessverre er det ofte ikke bra i det hele tatt etter jeg har denne følelsen for dem...

Det kan godt være at du er sanndrømt, det høres jo slik ut! Legg i drømmene det du føler du bør, er du sanndrømt er det bare du som vet hvordan akkurat du skal takle det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...