Anonym bruker Skrevet 11. februar 2011 #1 Skrevet 11. februar 2011 1. Hva betalte du? 2. Kan du ligge på magen og sove? 3. Hvordan er de å ta på, kjenner man en klump inne, eller er de myke? Takk
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2011 #3 Skrevet 11. februar 2011 1. Vet ikke, mannen betalte 2. Ligger på siden og sover 3. De er faste og fine, ingen klumper.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2011 #4 Skrevet 11. februar 2011 1. 25 000 (dette var i 2002) 2. Ja 3. Myke
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2011 #5 Skrevet 11. februar 2011 1. 35.000 2. nei, men valgt i overkant store....mannen fikk velge 3 myke, men ikke helt naturlig
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2011 #7 Skrevet 12. februar 2011 Takk for svar alle sammen. Noen flere idag?
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2011 #8 Skrevet 12. februar 2011 Jeg også lurer på litt ang dette! Hvor ofte må man "skitfe ut" silikonen, eller får man tak i sånn som kan sitte i for alltid nå?? Har skikkelig lyst på selv, ser ut som en liten jente føler jeg :-/
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2011 #9 Skrevet 12. februar 2011 Tidligere måtte man bytte ut hvert 10år, men nå er de så bra at de kan sitte i resten av livet. Men vil bare ha tenkt på hver minste detalj først. Er 70AA etter å ha ammet og sliter med å finne bh som holder seg på plass, for å ikke snakke om at jeg ser ut som en drittunge....
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2011 #11 Skrevet 12. februar 2011 Jeg var også 70AA etter amming med førstemann HI Slei med selvfølsen, samma åssn bh jeg tok på, så følte jeg meg flat å var lite fornøyd.. Derfor tok jeg silikon.. La inn hele 375 gram, da jeg ønsket mere pupper enn hva jeg hadde før amming. Kjempe fornøyd, selv etter en amming til nå..
juliea med pike 07.03.11 <3 Skrevet 12. februar 2011 #12 Skrevet 12. februar 2011 27 400,- Sover på magen ikke ubehagelig i det hele tatt de er myke og ser og kjennes helt naturlige =) Tok på collosseum klinikken januar 2010 verdt hver krone! Tok str som passer min kropp, men som samtidig viser at det er litt pupp der ja
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2011 #13 Skrevet 12. februar 2011 Takk takk, de bittesmå tvilene jeg hadde er snart borte. Nå blir det bare å få med mannen på det )
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #15 Skrevet 26. februar 2011 betalte 32.000 det er veldig ubehagelig å ligge på magen, og klarer definitvit ikke å sovne sånn. puppene er faste, og kjennes jo ikke naturlig ut hvis man tar et godt tak. jeg la inn 300 g i hver. er 178 høy og 70 kg. jeg syns det er litt for mye, men legen sa at det måtte til for at brystlommene skulle fylles ut.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #16 Skrevet 26. februar 2011 Takk, dette innlegget hadde jeg helt glemt. Men jeg er mye mindre enn deg og trenger absolutt ikke 300 da iallfall ) Så kanskje det er håp om at jeg kan ligge på magen....men det er igrunn ikke det viktigste.
ConsuelaBananaHammock Skrevet 26. februar 2011 #17 Skrevet 26. februar 2011 Jeg må bare få svare her selvom jeg ikke har silikon Jeg har fått kjenne på silikonpupper. Disse var store, men så helt naturlig ut og var skikkelig fine rett & slett. Jeg lurte veldig på dette om de var harde og unaturlige, så jeg fikk klemme på dem også. De kjentes helt narutlig ut! Myke, ingenting unaturlig der hvertfall. Hadde jeg ikke visst at det var silikon, hadde jeg trodd de var helt naturlig.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #18 Skrevet 26. februar 2011 vil tro at det er bedre å holde seg i underkant, for det skal lite til for at det blir for stort, og dermed ser kunstig ut. vet mange damer med silikon sier at ingen ser det, noe jeg mener er feil;-) hilsen 18.31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå