Gå til innhold

3 korte spm. til dere med silikon:


Anbefalte innlegg

Skrevet

1. Hva betalte du?

2. Kan du ligge på magen og sove?

3. Hvordan er de å ta på, kjenner man en klump inne, eller er de myke?

 

Takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. Vet ikke, mannen betalte

2. Ligger på siden og sover

3. De er faste og fine, ingen klumper.

Skrevet

1. 25 000 (dette var i 2002)

2. Ja

3. Myke

Skrevet

1. 35.000

2. nei, men valgt i overkant store....mannen fikk velge

3 myke, men ikke helt naturlig

Skrevet

29.000

ja

myke, ingen hard klump

Skrevet

Takk for svar alle sammen.

Noen flere idag?

Skrevet

Jeg også lurer på litt ang dette! Hvor ofte må man "skitfe ut" silikonen, eller får man tak i sånn som kan sitte i for alltid nå?? Har skikkelig lyst på selv, ser ut som en liten jente føler jeg :-/

Skrevet

Tidligere måtte man bytte ut hvert 10år, men nå er de så bra at de kan sitte i resten av livet.

Men vil bare ha tenkt på hver minste detalj først. Er 70AA etter å ha ammet og sliter med å finne bh som holder seg på plass, for å ikke snakke om at jeg ser ut som en drittunge....

Skrevet

Jeg var også 70AA etter amming med førstemann HI :( Slei med selvfølsen, samma åssn bh jeg tok på, så følte jeg meg flat å var lite fornøyd..

 

Derfor tok jeg silikon.. La inn hele 375 gram, da jeg ønsket mere pupper enn hva jeg hadde før amming.

 

Kjempe fornøyd, selv etter en amming til nå.. ;)

Skrevet

27 400,-

Sover på magen ikke ubehagelig i det hele tatt

de er myke og ser og kjennes helt naturlige =)

 

Tok på collosseum klinikken januar 2010

 

verdt hver krone! Tok str som passer min kropp, men som samtidig viser at det er litt pupp der ja ;)

Skrevet

Takk takk, de bittesmå tvilene jeg hadde er snart borte.

Nå blir det bare å få med mannen på det :o)

  • 2 uker senere...
Skrevet

betalte 32.000

det er veldig ubehagelig å ligge på magen, og klarer definitvit ikke å sovne sånn.

puppene er faste, og kjennes jo ikke naturlig ut hvis man tar et godt tak.

 

jeg la inn 300 g i hver. er 178 høy og 70 kg. jeg syns det er litt for mye, men legen sa at det måtte til for at brystlommene skulle fylles ut.

Skrevet

Takk, dette innlegget hadde jeg helt glemt.

Men jeg er mye mindre enn deg og trenger absolutt ikke 300 da iallfall :o)

Så kanskje det er håp om at jeg kan ligge på magen....men det er igrunn ikke det viktigste.

Skrevet

Jeg må bare få svare her selvom jeg ikke har silikon ;)

Jeg har fått kjenne på silikonpupper.

Disse var store, men så helt naturlig ut og var skikkelig fine rett & slett.

Jeg lurte veldig på dette om de var harde og unaturlige, så jeg fikk klemme på dem også.

De kjentes helt narutlig ut! Myke, ingenting unaturlig der hvertfall.

Hadde jeg ikke visst at det var silikon, hadde jeg trodd de var helt naturlig.

Skrevet

vil tro at det er bedre å holde seg i underkant, for det skal lite til for at det blir for stort, og dermed ser kunstig ut.

 

vet mange damer med silikon sier at ingen ser det, noe jeg mener er feil;-)

hilsen 18.31

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...