Anonym bruker Skrevet 11. februar 2011 #1 Skrevet 11. februar 2011 Det er fredag og her er det øl!! Mmmmm
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2011 #2 Skrevet 11. februar 2011 Bacari apple og jordbærcider:o) NAM!
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2011 #4 Skrevet 11. februar 2011 Har akkurat tømt ei flaske med Wongraven, og den anbefales - snadder
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2011 #7 Skrevet 11. februar 2011 Ahhh! Klarer ikke å skrive BACARDI engang:-P Wongraven? Skal huske på det:o) Beskriv???
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2011 #8 Skrevet 11. februar 2011 Nå er jeg ingen ekspert da, bare glad i rødvin, men Wongraven er en frisk, men fyldig rødvin til 150,- som traff meg midt i hjertet i kveld Litt morsomt også at det er han vokalisten fra Satyricon som står bak, han har visstnok kjempepeiling på vin med diverse diplomaer og greier. Men den skal han - vinen var god den!
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2011 #12 Skrevet 11. februar 2011 grønn te med peppermynte fra pukka - akkompagnert av xp kullsyrevann
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2011 #16 Skrevet 11. februar 2011 Pepsi max og en utsøskt Latte Macchiato fra min supre dolce gusto maskin.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2011 #19 Skrevet 11. februar 2011 Noen som drikker smuglevarer? :-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå