Gå til innhold

Hva drikker du nå???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er fredag og her er det øl!! Mmmmm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bacari apple og jordbærcider:o) NAM!

Skrevet

Har akkurat tømt ei flaske med Wongraven, og den anbefales - snadder :)

Skrevet

Ahhh! Klarer ikke å skrive BACARDI engang:-P

 

Wongraven? Skal huske på det:o) Beskriv???

Skrevet

Nå er jeg ingen ekspert da, bare glad i rødvin, men Wongraven er en frisk, men fyldig rødvin til 150,- som traff meg midt i hjertet i kveld :)

 

Litt morsomt også at det er han vokalisten fra Satyricon som står bak, han har visstnok kjempepeiling på vin med diverse diplomaer og greier. Men den skal han - vinen var god den! :)

Skrevet

grønn te med peppermynte fra pukka - akkompagnert av xp kullsyrevann

Skrevet

Pepsi max og en utsøskt Latte Macchiato fra min supre dolce gusto maskin.

Skrevet

Noen som drikker smuglevarer? :-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...