Gå til innhold

Til dere som har født før...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan startet fødselen? Skjønte dere med engang at det var rier evt og ikke kynnere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vannet gikk, og det var ingen tvil om at det var det som skjedde. Det rett og slett bare fosset ut i enorme mengder. Godt det skjedde hjemme og ikke ute blandt folk, det hadde vært dødsflaut.

Skrevet

jeg har en gutt på snart 4 år fra før, og når han ble født hadde jeg bare litt mageknip (som når man har "glemt" å spise)..

jeg trodde ikke det var noe på gang i det hele tatt... så når jeg bestemte meg for å dra på sykehuset til lillegutt var ute tok det 40 minutter ca... det var like før han ble født i heisen på sykehuset...

Skrevet

Er greit å høre me litt folk med erfaring.

Har nå siden syv tiden i kveld hatt kynnere der noen er vonde.. Spesielt vondt hvis jeg sitter.. mindre vondt når jeg ligger eller går faktisk.. Vondt helt nederst i magen og i ryggen som ved mens smerter..

Noen av gangene kjennes det ut som jeg må på do pga løs mage, men kommer ikke noe.. Får også litt stikking i livmorhalsen..

Er veldig usikker på om det kaanskje er begynnelsen på noe da jeg ikke har vært plaget med kynnere i svangerkapet.. Men har i en ukes tid hatt do besøk 3 ganger daglig (ikke løs, men normal avføring) og hatt noen dager hvor det har vært BITTELITT rosa i utfloden.. Men som sagt veeeldig usikker på om det er noe, er jo liksom ikke kjempe vondt..

Når jeg sitter kan de komme tett, mens når jeg ligger kan de komme sjeldnere.. Får vell bare vente å se om det blir vondere eller hva.. er foresten 39 uker på vei..

Skrevet

høres ut som om noe KAN være på gang spør du meg, for med lillegutt kjentes det også ut som om jeg måtte på do og bæsje.

får bare krysse fingrene for deg da og håpe det skjer noe...

Skrevet

Med førstemann gikk vannet som en foss hjemme på kjøkkengulvet, men andremann kom smertene snikende. Kjentes som menssmerter et par timer før jeg kjente noe som "kom og gikk" av smerter. Etter et par timer var jeg ikke lenger i tvil, da ble riene mer regelmessige og økte i intensitet.

Skrevet

For meg starta som luftsmerter, samtidig med litt smerter i ryggen. Tok nok en time før jeg ble helt sikker på at det var rier. Trodde også jeg var løs i magen, og det var jeg forsovidt også, men etter jeg var på do ble smertene mer intense... Vanligvis blir de jo mindre etter man har vært på do.

Skrevet

Krysser fingrene for at det er noe på gang da ! :) hadde vært fint det da!

Finner vell raskt ut av det hvis det er noe, for det skal jo bli ganske vondt liksom :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...