Anonym bruker Skrevet 11. februar 2011 #1 Skrevet 11. februar 2011 andre fredag på rad vi ser star wars på tv. forrige fredag klarte jeg å se litt, men idag... NEI, klarer ikke å følge med. helt uinteresant...
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2011 #2 Skrevet 11. februar 2011 Jeg ELSKER det, og jeg er da kvinne Men merk deg at jeg kun liker de gamle filmene. De nye er ikke så bra.
stjertløvetann Skrevet 11. februar 2011 #3 Skrevet 11. februar 2011 Du farer med tåpeligheter, kvinne. Star Wars er legendarisk!
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2011 #4 Skrevet 11. februar 2011 Nei nei, de gamle filmene er jo kjempebra For øvrig enig med hun over som ikke er begeistret for de nye. Kun 3'eren som kanskje kan være grei nok.
.Ann. Skrevet 11. februar 2011 #5 Skrevet 11. februar 2011 star wars er ikke kun for menn, det er kun for nerder.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2011 #6 Skrevet 11. februar 2011 Jeg digger Star Wars, men så er jeg litt sci-fi og fantasy geek også da;) Skulle bare se episide 1 når den gikk på canal +, men så traff jeg aldri på rett film og endte opp med å se de gamle først... Ble da hekta;) Men liker både de gamle og nye jeg da...
.Ann. Skrevet 11. februar 2011 #8 Skrevet 11. februar 2011 magrat: det er ikke usansynlig. men jeg elsker nerder. bare så det er sagt... men jeg har tålmodighet til å nerde så innmari på noe selv..
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2011 #9 Skrevet 11. februar 2011 Jeg er totalfan av SW. Både de gamle og de nye. Jar Jar Binks er en fantastisk figur <3
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2011 #11 Skrevet 11. februar 2011 jeg er hekta på alt som har med sci fi ^^ Har alle 6 Star Wars filmene, og har masse masse masse Star Trek serier Er nerd på høyt nivå da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå