Gå til innhold

star wars, kun for menn eller?


Anbefalte innlegg

Skrevet

andre fredag på rad vi ser star wars på tv. forrige fredag klarte jeg å se litt, men idag... NEI, klarer ikke å følge med. helt uinteresant...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ELSKER det, og jeg er da kvinne :) Men merk deg at jeg kun liker de gamle filmene. De nye er ikke så bra.

Skrevet

Du farer med tåpeligheter, kvinne.

 

Star Wars er legendarisk! :)

Skrevet

Nei nei, de gamle filmene er jo kjempebra :) For øvrig enig med hun over som ikke er begeistret for de nye. Kun 3'eren som kanskje kan være grei nok.

Skrevet

star wars er ikke kun for menn, det er kun for nerder.

 

 

 

Skrevet

Jeg digger Star Wars, men så er jeg litt sci-fi og fantasy geek også da;) Skulle bare se episide 1 når den gikk på canal +, men så traff jeg aldri på rett film og endte opp med å se de gamle først... Ble da hekta;) Men liker både de gamle og nye jeg da...

Skrevet

Cool, da er jeg nerd da..?

Skrevet

magrat: det er ikke usansynlig. :D

 

men jeg elsker nerder. bare så det er sagt... men jeg har tålmodighet til å nerde så innmari på noe selv..

 

 

Skrevet

Jeg er totalfan av SW. Både de gamle og de nye.

 

Jar Jar Binks er en fantastisk figur <3

Skrevet

jeg er hekta på alt som har med sci fi ^^ Har alle 6 Star Wars filmene, og har masse masse masse Star Trek serier :P

 

Er nerd på høyt nivå da :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...