labamba Skrevet 11. februar 2011 #1 Skrevet 11. februar 2011 Bare fine, eller er det virkelig sant at de er gode på foten også?Syns de ser så flate og harde ut, men de er jo å se på utrolig mange føtter? Hva synes du? Anbefalt eller...?
Synnøve_Solbakken Skrevet 11. februar 2011 #2 Skrevet 11. februar 2011 De er ikke gode å gå langt i, de er for harde og flate. Får vondt i knærne når jeg bruker dem mye på hardt underlag. Til helt korte turer i daffetempo er de helt ok altså
Gjest Edemuli Skrevet 11. februar 2011 #4 Skrevet 11. februar 2011 Jeg synes de er forferdelige å gå med, får vondt under beina med en gang. Men tenåringen i huset vil ikke gå med noe annet.
mathilde Skrevet 11. februar 2011 #5 Skrevet 11. februar 2011 Helt greie, men hiv oppi en såle hvis du skal bruke dem til å å mye i. Er jo kule sko da..
Kokkosbolle Skrevet 11. februar 2011 #6 Skrevet 11. februar 2011 Går stort sett bare i Converse jeg og synes de er helt topp. Har de i mange farger. Men har mange andre par sko som kanskje er litt bedre og ha på seg om man skal gå langt. Men de er veldig kule da!
Wopi Skrevet 11. februar 2011 #7 Skrevet 11. februar 2011 Kjøpte mitt første par Converse i sommer. Et par svarte, lave. Og jeg brukte de i HELE sommer! Passer til alt av klær, fra kjoler til jeans. ANBEFALES! Men som de andre også sier, de er ikke til å gå lange turer med. Da må du ta på de gode joggeskoene. Men en tur på kafè, på foreldremøte, tur til stranda og på shopping - ikke noe problem!
☆Monkey Business☆ Skrevet 11. februar 2011 #8 Skrevet 11. februar 2011 Ja! Jeg har slitt ut mange par, syns de er helt supre :-)
Steget Skrevet 12. februar 2011 #9 Skrevet 12. februar 2011 Nei! forferdelige. Kule ja, men det fins mange kule sko som er bedre for foten.
Gjest Skrevet 12. februar 2011 #10 Skrevet 12. februar 2011 Har aldri likt å gå i converse, direkte ubehageleg. Min bror derimot går knapt i anna. Men så bevegar han ser nokså lite til fots og då..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå